Teraz sa to už neuhasí, ale zas v tom teréne môžu svoje prednosti ukázať trolejbusy čo tak ostane naveky. Vlastne pozitívum je, že v budúcnosti by sa tam mohli predĺžiť linky 204 a 207 ak sa vystavia v Mlynskej doline trolejbusová trať a nebudú tak musieť duobusy furt štartovať a vypínať diesel agregát a nahadzovať troleje. Určite by sa teraz patrilo spraviť trolejovú odbočku z Pražskej na stanicu a naopak lebo zo stanice môžu trolejbusy plynule prejsť len na Šancovú - smer Račko. ?
tak tak... mohol to byt elegantny dopravny system (podzemny = odolny voci vsetkym poveternostnym vplyvom, ziadne problemy v zime s namrazou) akurat ze to bolo treba postavit a naprojektovat zaroven s vystavbou celeho sidliska, dnes je to uz nerealne. Tak isto tam mohli hned ked sa to budovalo postavit elektrickovu trat a bolo by po problemoch, nemuselo by sa ani prestupovat na Molecke.
Ale kadiaľ by viedla? Vedel by si to načrtnúť na nejakú ortofotomapu a potom poslať na mail? Lebo to ma fakt zaujíma kadiaľ by to šlo v tom zastavanom kopcovitom cirkuse.
aj ja som uvazoval nad moznostou vybudovania velkokapacitnej podzemnej pozemnej lanovej drahy v useku Molecova - DD, no predsa len, boli by to stale iba dve kabiny, t.j. slaby interval a co v pripade poruchy... Ikarusy 280 tu nebudu donekonecna ?
Jazdievala taká - X 10. Veľmo výživná šotolinka. V smere zc sme zastavovali len pre nástup, v smere dc len pre výstup a zo ZP sme jazdili vtedy, keď sme sa už nezmestili do otočky ? .
:: v Dúbravke na električkovej zastávke Damborského v smere na konečnú je na prístrešku zastávky urvaný plech, trčí to tam dohora, keď príde nejaká búrka s víchricou tak ho odprapí a utne to niekomu hlavu... final destination... ? ☠
Jedna linka s intervalom 8 (7,5) minúty na Piesky bohate postačuje. Dnes sa tam jazdí v združenom intervale 6 minút a jazdí to prázdne. Kvôli pár preplneným spojom na kúpanie v sobotu a nedeľu ráno sa tam predsa nebude celý zvyšok dňa voziť vzduch.
Naco su ti na Vajnorsku dve linky? Linka 4 cez tunel, alebo nabrezie? Linka 1 to iste..? A to snad nemyslis vazne ze najprv spustis linkovanie a potom si zistis aky interval..
Netreba velmi vymyslat, podla mna by v buducnosti stacilo mozno aj pat liniek:
1 Dubravka-ZST Nove Mesto
2 Zlate Piesky-Trnavske myto-Hlavna stanica
3 Raca-Obchodna-Karlova Ves
4 Ruzinov-Spitalska-Karlova Ves
5 Petrzalka-Nam. SNP-Hlavna stanica
Namiesto 17 radsej 5. A este by ma zaujimalo s akymi pauzami pre vodicov si ratal.
Re #77116 Dunčo: No pockat! Ja chcem podobne ako ty raz za 2 roky ist s kuframi na Hlavnu stanicu takze zabudni na to ze tam nepojde z Ruzinova ani jedna elektricka!
Tak maximálne keby tam mali zo východnej časti premávať tri eliny tak len sólo T3 alebo T6A5 by som posielal. Dve linky zo východu keby boli tak by som dal dve linky s K2,alebo súpravu T3 a jednu sólo elinu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dunčo