Reply on: Martin Fundárek #76843:
Aha, tak tú Banskobystrickú som si zrejme splietol s tým autobusom 44, pardón 
O nahradení 17-kou viem, ale tú trasu v tom období asi len málokto tuší

Re #76854 El Sergio: Áno, viedla tade, kade dnes chodia električky (teda po Štefanovičovej), a preložili ju cez Jánsku práve kvôli výstavbe električkovej "priečnej osi" na stanicu

Re #76855 KlasIK:
Re #76856 Valec:
Tiež mám doma nejaké postaršie mapy a linkovania (stavy liniek (vyčítané z máp) k nižšie uvedeným dátumom som si dokonca napísal do jedného .doc kedysi) ale niektoré časové úseky mi chýbajú, preto sa veľmi poteším scanom alebo čomukoľvek, najlepšie na mail "pod" nickom

Dátumy, z ktorých mám linkovanie:
31.4.1968, 31.5.1973, 1.9.1980, 1.10.1983, 1.4.1985, 5.4.1988, 3.4.1989, 2.4.1990, 1.4.1992, 1.4.1993, 19.4.1994, 15.9.1996, 1.3.1998, novšie má už aj iMHD

Najmä tá veľká medzera medzi 1973 a 1980 ma mimoriadne hnevá

Kedysi som totiž chcel vyrobiť niečo ako históriu jednotlivých liniek (vznik, trasovanie, zmeny trasy, prečíslovanie, atď), a možno keď motyka vystrelí, a nájdem dosť času, sa do toho raz aj pustím

klasIK
28 - 7,4/12,3
37 - 8,0/11,0 (k 1. 4.), 10,0/14,0 (od 13. 5.)
43 - 8,0/14,6
45 - 9,2/13,5 (k 1. 4.), 9,2/18 (od 13. 5.)
47 - 10,0/12,0
52 - 10,0/-
54 - 6,0/10,1 (k 1. 4), 7,7/11,9 (od 13. 5.)
55 - 10,9/25,3 (k 1. 4.), 12,0/28,0 (od 13. 5.)
104 - 10,0/-
113 - 10,5/- (k 1. 4.), 10,0/- (od 13. 5.)
116 - 10,0/29,4
117 - 7,4/- (k 1. 4.), 8,0/- (od 13. 5.)
118 - 9,9/-
119 - 5,5/-
120 - 6,8/11,6
123 - 8,0/-
127 - 10,0/-