Reply on: Solider #76879:
A z 95 ako by si prestúpil na 13 na Hlavnú stanicu keď si ju zrušil. Okrem toho tá 12 by ti asi neprešla od ľudí ktorí potrebujú ísť smerom z Dúbravky a Karlovy nielen na Šafko ale aj zo Šafka do Karlovky priamo. Preto aj neprešiel ten 8linkový návrh so špičkovou 12 skrátenú po Karlovku.
Solider
Ja by som si to (ešte bez Petržalky) predstavoval takto:
L1: Pri Kríži - Karloveská - tunel - Obchodná - Hlavná stanica
L2: Zlaté piesky - Vajnorská - Vazovova - Hlavná stanica
L3: Komisárky - Račianska - Hlavná stanica
L5: Komisárky - Račianska - Obchodná - tunel - Karloveská - Pri Kríži
L6: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Vazovova - Obchodná - Kam. Námestie - Špitálska - Vajnorská - ŽST Nové Mesto
L7: Gaštanový Hájik - Račianska - Špitálska - Mostová - Nám. Ľ. Štúra - Špitálska - Račianska - Gaštanový Hájik
L8: Astronomická - Ružinovská - Vazovova - Hlavná stanica
L10: Zlaté piesky - Vajnorská - Špitálska - SNP - Tunel - šafko - Špitálska - Vajnorská - Zlaté Piesky
L12: Karlova Ves - Karloveská - nábrežie - šafko - Špitálska - Ružinovská - Astronomická