?
Po nástupe nového vedenia DP sa veľa hovorí o efektivite. Je efektívne, aby na linke č. 32 premával cez víkendy veľkokapacitný (poloprázdny) duobus a navyše pod trolejom na Pražskej a Kramároch používal spaľovací motor?
Po nástupe nového vedenia DP sa veľa hovorí o efektivite. Je efektívne, aby na linke č. 32 premával cez víkendy veľkokapacitný (poloprázdny) duobus a navyše pod trolejom na Pražskej a Kramároch používal spaľovací motor?
Solider
Ja by som si to (ešte bez Petržalky) predstavoval takto:
L1: Pri Kríži - Karloveská - tunel - Obchodná - Hlavná stanica
L2: Zlaté piesky - Vajnorská - Vazovova - Hlavná stanica
L3: Komisárky - Račianska - Hlavná stanica
L5: Komisárky - Račianska - Obchodná - tunel - Karloveská - Pri Kríži
L6: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Vazovova - Obchodná - Kam. Námestie - Špitálska - Vajnorská - ŽST Nové Mesto
L7: Gaštanový Hájik - Račianska - Špitálska - Mostová - Nám. Ľ. Štúra - Špitálska - Račianska - Gaštanový Hájik
L8: Astronomická - Ružinovská - Vazovova - Hlavná stanica
L10: Zlaté piesky - Vajnorská - Špitálska - SNP - Tunel - šafko - Špitálska - Vajnorská - Zlaté Piesky
L12: Karlova Ves - Karloveská - nábrežie - šafko - Špitálska - Ružinovská - Astronomická