Reply on: Dunčo #75313:
"Prečo teda keď sa tak vo veľkom zaviedla móda nosných liniek tak to neaplikovali na celé mesto ??? Napr. pre Lamač spraviť z 30 a 63 jednu nosnú linku?"A ako by si to v tom Lamači asi riešil? Zlúčil by si tieto dve trasy do trasy 30 alebo 63? Ak do trasy 30-ky, na Patrónke by veľká väčšina cestujúcich vystupovala (keďže viac cestujúcich z Lamača jazdí smerom ako chodí 63), linka by ďalej chodila ešte menej naplnená ako teraz (keďže by jazdila v 2x hustejšom intervale).
Druhá možnosť je použiť súčasnú trasu 63. Lenže je v tom prípade treba dvakrát toľko vozidiel zachádzať až k Avion SP, je taká potreba kapacity? A kde by si ich toľko zobral (pomôcka: trasa linky 30 z Patrónky pod Nový most je kratšia ako trasa linky 63 z Patrónky do Avionu, budú teda treba ďalšie vozidlá). Alebo polovicu vozidiel otáčať už na Trnavskom mýte? Načo ale potom zlučovať 2 linky do jednej?
Tretí problém: čo s obsluhou Segnárov? Nechať tade zachádzať všetky vozidlá zlúčených liniek a robiť vyhliadkovú jazdu všetkým cestujúcim? Čo s navýšením vzkm? Alebo by táto linka nezachádzala a namiesto nej čo? 23 alebo 38 so svojimi nedostačujúcimi intervalmi?
Celkom by ma zaujímal Tvoj názor, ako by si si to predstavoval riešené do detailov. ?
Dunčo
by som sa nemusel trepať k TPD. Ale zas pozri si ako to tam vyzerá. Od Nám. hraničiarov a Jantárova cesta sú jednoprúdovky a Rusovská cesta je ešte ako tak v tom mieste dvojprúdovka. Neviem ako by tam spravili ten trojuholník zastávok Ešte si zober v akom položení je Jantárova cesta. Ide smerom viac k Rusovskej ceste ako k Nám. hraničiarov, však to vidíš keď ideš 95 ako prudko musí bus točiť tú zákrutu. Je to tam o hubu. Tá zastávka by tam pomohla ale to by tam musel celé rozkopať, prerobiť aby sa to tam zmestilo čo bude asi vtedy keď tam budú robiť križovanie s električkovou traťou.