Reply on: Dunčo #75009:
ano to je dnešná pseudoBID. Že na príplatok k električenek sa dá neobmedzene cestovať aj spojmi SAD v úseku AS Ml. nivy - Záhorská Bystrica, Krče. To o čom sa tu diskutuje je zatiaľ iba hypotéza návrhu. ktorý ak sa schváli na všetkých patričných miestach, tak snáď sa aj oficiálne na imhd dostane. K tým číslam, mám taký pocit, že dnes to vyzerá asi ako oblastné označovanie, ibaže 100vková rada. TEda Ako 2x bude BID 2xx - Záhorie 1 .časť 3xx Záhorie 2. časť (teraz neviem, či je to delené Sever - Juh alebo Západ - Východ.
4xx nie je nič a preto 4xx ako kód do palubáku bude označenie nočákov Nxx.
5xx "pokračovanie" Bratislavskej oblasti 5x - teda Rača, mser Sv. Jur, Pezinok,...
6xx "pokračovanie" preibližne oblasti 6x teda predpokladám Senec a okolie
7xx na "Maďare"
8xx- rezerva pre HU 9xx rezerva pre AT ?
Mike
Išlo toitžto o to, že s dnešnými vozokilometrami a vozmi zvýšiť prepravnú kapacitu a skrátiť následný interval tam, kde to najviac kričí:
Negatíva, čo mi tak napadnú hneď:
Z Ružinova, Rače a Vajnorskej máš priamu linku do centra v priemere každých 6 min., po novom každých 8 min
Z. K. Vsi dnes v sedle ide linka každých 2,4 min, podľa návrhu 2,66 min.
A dnes "obojsmerné" Šafko pre električky - teda L12 na smer K. Ves a Dúbravka umožňuje prestup z Ružinova, Nív a čiastočne z Nového Mesta (L50) alebo z Petržalky (L95) . V ávrhu oklieštená L12 iba v špičke - teda chýbala by dosť v sedle večer a cez víkendy a navyše má chodiť iba po K. Ves teda do Dúbravky ďalší prestup...
Zriedenie radiálového následného intervalu všade cez víkend.
Pozitíva:
Skrátenie linkového následného intervalu v K. Vsi v rannej špici z dnešných 1,714 min na 1,6 min; poobede z 2 min. na 1,6 min., na Račianskej z dnešných priemerných 3 min. na 2,66 min. - teda radiály, kde to najviac "kričí"
Skrátenie priemerného následného sedlového intervalu liniek západ - východ z dnešných 3 min, na 2,66 min.