Velka pravda. Vezme sa nejaky palcivy problem a vezme sa jeho inteligentne riesenie. Inteligentne riesenie sa sice implementuje, ale kvoli trafikarceniu sa v nom urobi plno dielcich debilnych zmien. Tieto sposobia, ze cele, povodne dobre riesenie, celu vec este zhorsi a ludia nadavaju, co za debil to zase vymyslel.... Scenar MNOHOKRAT overeny praxou.
Inak ja ked som to dnes videl v CP, ze to tam nie je oznacene, tiez ma ako prve napadlo, ze preto aby to mohli neskor zrusit,lebo to nikto nevyuziva...
Preco niekto v DPB ked spravi taky skvely krok spravnym smerom, tak vzdy sa tam najde nejaka ****vina, ktora to uplne zhnusi a clovek ma pocit,ze vlastne nic take svetoborne nespravili...
LOL a keď vypadne regulérny spoj napr. na linke 91, tak KDE môžem brať garanciu že BUDE hradený? Pamätám sa ako som na 63ke zažil dva za sebou vynechané spoje. Po telefonáte na dispečing som zistil že jeden nebol vôbec vyprevený (nedotatok vodičov) a druhý sa pokazil a niet ho ako hradiť... To že sa nejaký šerbel pokazí je asi rovnako pravdepodobné ako to, že bude hradený...
Ale ved ja nehovorim, ze je to dobre. Iba sa divim nad dedukovanim, ze ked to nie je v CP, tak sa to nasledne pre nevyuzitie zrusi... Viem len to, ze v CP 91 a 191 to nie je preto, lebo tie spoje nie su garantovane, teda ak sa bus pokazi, dojazd nie je hradeny. Ako je to pri CP 68, 93, 94 a 99, to neviem... A dovod, preco nie su na 99 odchody z Dolnozemskej, nebudem komentovat. Ja som ich na net chcel dat...
Ale ze je to riadna blbost ze to vtom CP nie je... Ako si potom taky obyvatel Luk VII ma planovat cestu ked nema pristup na net. Ako bude vediet ze sa mu oplati ostat v robote este 10 minut, aby nemusel prestupovat.
1. - išlo tam o formuláciu nazvu do akých si priorít Petržalky a pri formulácií o "nosnom systéme" bolo aby výrazne nezodelila petržalku na východnu a západnu časť,tak že tá trať nemá velmi zasahovať do toho ako ludia budu chodiť cez ňu t.j aby ludia mohol bez problemov prechaádzať bud popod trať (estakada) alebo cez ňu na určených miestach (normalny) slovami Vtáčnika " týmto sme vlastne vypustili polozapustený variant"
2. - išlo tam o formuláciu nazvu do akých si priorít Petržalky a pri formulácií o "nosnom systéme" bolo aby výrazne nezodelila petržalku na východnu a západnu časť,tak že tá trať nemá velmi zasahovať do toho ako ludia budu chodiť cez ňu t.j aby ludia mohol bez problemov prechaádzať bud popod trať (estakada) alebo cez ňu na určených miestach (normalny) slovami Vtáčnika " týmto sme vlastne vypustili polozapustený variant"
A budú sa prečíslovávať aj denné trolejbusové linky? Vieš že nie som fanda toho megaprečíslovania čo bolo, ale keď už, tak to môžu dotiahnuť do konca, aplikovať aj na trolejbusy. Bo teraz tu mám bordel, linky radu 2xx a potom linku 33. Ak k tomu pribudne nočná N72 v trase 202ky a k tomu to bude trolejbus, tak potom nech je aj denná 202 radšej 72kou.
trolejbus. To je predpríprava na prechod na označenie trolejbusov v systéme oblastného označovania. N44 a N47 predpokladám budú tvoriť 2 vetvy dnešnej 516, N72 ako nočná 202 ☺
Blizsie info ale fakt neskor...
"Najkrajší" je tento provizórne dočasný stav. Oficiálne, aj keď nie v CP, ale sú dojazdy do novej vozovne s cestujúcimi - teda po zastávku Dolnozemská. Potom odbočí voz doprava na Dolnozemskú ul. (nadjazd) a ide tankovať do starej vozovne, kde teraz funguje už iba jeden stojan, teda večer sú tam pekné fronty. Po natankovaní sa vyberie voz do Novej vozovne, kam nakoniec aj dorazí. ? (Zdroj: Darro ? ? )
Povedane inak, plati sa za spicu, t. j. za maximalny odber prudu - a potom si clovek moze jazdit v noci kolko chce, zaplatit treba len vodica a udrzbu vozidla.
d3k0