Už som sa tu raz túto otázku pýtal, ale teraz je aktuálnejšia. Keď sa už chystajú zmeny v nočnej doprave, plánuje DPB prevádzkovať aj nočné električkové linky, prípadne viac trolejbusových nočných liniek, alebo drvivá väčšina výkonov ostane autobusom (ako teraz) a jediná zmena bude úprava trás a prečíslovanie. To sa v BA nedá urobiť systém, že električky/trolejbusy by tvorili kostru nočnej dopravy (s výnimkou Petržalky) a autobusy by tento systém rozumne dopĺňali? Alebo je to pre DPB neekonomické?
S499.1023
1) Akých S-Bahnov, keď sa má jednaŤ o ten legendárny korytor, po ktorom budú do Bratislavy jazdiť tie oné téžévé ? ?
2) Ja is viem techniky predstaviť aj konku, ale Ty predpokladáš inštaláciu LVZ, prípadne ETCS Level II. na kachny ? ? Prípadne že by napríklad taký Stanislav Majling bol schopný pochopiť rýchlostnú návestnú sústavu ŽSR ? ? ? ?
A taktiež neviem, čo by ostalo z kachny, keby bola podrobená stláčacím skúškam pre železničné vozidlá hoc aj ľahkej stavby.
Ale zase kachna s klasickými nárazníkmi, hákom a skrutkovkou, prípadne veľkým Scharfenbergom, to by tiež nebolo zlé