Reply on: Papyr #74458:
ahoj no ja som sa tym viezol niekedy minuly tyzden a je to prva reko T3, ktorou som sa viezol(8251 a T3P s ev. c.nad 8517 som nemal cest), ktora mala tichu vyzbroj(aspon dufam, ze sa mi to nezdalo, lebo som isiel prave od zubarky a mozno este fungovala anestezia ). Cakal som na ine cislo eliektricky, tak som sa 8252 odviezol len jednu zastavku, tak som ju moc neobzeral, fakt som pozrel ten dizajn, ale ten mohli teda spravit lepsi urcite.
Martin Fundárek
Môj názor na označenie na transparentoch: vyhodiť číslo pôvodnej linky úplne, zaviesť buď len označenie cieľom (ŽST Vinohrady, Vozovňa Jurajov dvor), ak by odchody neboli v CP, alebo zvláštne linky s nečíselným označením (VJ na Jurák, VK do Krasňan zo všetkých smerov) a odchody VJ a VK vylepiť. Oba varianty by si vyžiadali jednotnú trasu (napr. VJ z Dúbravky a Karlovky cez Šafko a Špitálsku, VK cez tunel a Obchodnú). Preferujem druhý variant.
A úplne najlepšie riešenie - vybaviť všetky vozidlá hlásičmi a za predposlednou zastávkou na pravidelnej linke zahlásiť "Vážení cestujúci, tento spoj na zastávke ... opúšťa linku ... a ide do vozovne ..." (a celé ešte raz anglicky a príp. nemecky). V takom prípade môžu dojazdy ísť pod pôvodnou linkou a nebudú problémy. Podmienkou je zabezpečenie funkčnosti a dostatočnej hlasitosti hlásiča.