Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: miso1234 #73903:
Tiež si myslím, že nie sú najlepšie, síce esteticky pekné, ale operadlá nemajú takmer žiadnu pružnosť, zatiaľ čo staré koženky sú aspoň trochu mäkké. Ale ešte som na tých nových nesedel súvislo aspoň pár minút, tak neviem úplne posúdiť. ?
inak prečo sa dali do 6226 sedadlá, ktoré su aj v 6263 a podla mňa z pohladu cetujúceho nie sú moc príjemné ❓
Reply on: intony #73896:
No veď, tiež sa mi zdá, že len kvôli tomu.
preco sa nejdu planovane kinderka kupovat podla ivanbuto...
cawte som tu novy..

?
Reply on: Mike #73885:
joj neee.. neviem ktora linka bola bud 23 alebo 26.. a autobus bol B732 CNG. No jednoducho bolo to strasne ako s nm jazdil. Hej, su aj vzorny vodici, nic proti tomu. minule som tu jedneho aj pochvalil, bol to starsi pan, velmi pekne jazdil.
Na aku otazku mam odpovedat? uz neviem
Reply on: Ike #73881:
bielo cervena super, cim to islo do tmavsia tym to bolo horsie.
Reply on: intony #73896:
...jedným z adminov... Prsty neposlúchajú.
Reply on: ivanbuto #73895:
Pretože cestujúca je v príbuzenskom vzťahu s jedným z adminom z blogu.sme ?
Reply on: Mikimaus #73890:
Cekom nechápem, ako je možné, že konkrétne tomtuto prípadu jednej cesujúcej venuje SME dva dlhé články, ale inak takmer žiadnu poriadnu žurnalistiku o verejnej doprave a MHD nerobí.
Reply on: citelis #73892:
Na základe toho, čo bolo schválené, bude iba 6 ks 25 Tr.
Toto som nasiel v monitoringu tlace na Bratislava.sk:
BRATISLAVSKÝ DOPRAVNÝ PODNIK SI VZAL ÚVER NA MINIBUSY

(18.07.2005; Rozhlasová stanica Regina; Správy; 14.00; 0,5 min.; GRMAN Branislav)

Anton KAŠČÁK, hlásateľ:

"Dva zo siedmich minibusov, na ktorých nákup si bratislavský Dopravný podnik vzal úver, už premávajú po Bratislave. Podnik kúpi aj dva minibusy, ktoré nasadí najmä na trasy s úzkymi uličkami a tam, kde sa premávka dlhých autobusov pre nízky počet cestujúcich nevypláca."

Tie dva su predpokladam Sprintery. A co tych ostatnych 5?
Rozpocet mesta je uz znami.Tak ako,budu sa tento rok kupovat nove vozy,alebo zostane opan iba pri siestich 25 Tr?
Reply on: Mikimaus #73890:
Tento clanok ukazuje tupost novinarov v SME, a aj dotycnej ciernej pasazierky. Cely pripad sa da zhrnut takto:
- dotycna v roku 1994 cestovala nacierno, mala problem pri oznacovani listka a tak nezaplatila pokutu 460Sk, islo to na sud
- sud rozhodol v roku 1997 v prospech DPB (ake tam boli dokazovania, by ma zaujimalo, ale rozhodol a rozsudok sa stal pravoplatnym, tak to uz nie je na diskusiu...), lenze sud rozhodol ze ma zaplatit 4600 Sk (desatnasobok pokuty - pre naklady DPB)
- dotycna osoba zaplatila 460Sk, pricom bola na zaklade medzitym stanuceho sa pravoplatnym rozsudku zaplatit 4600Sk!!!
- par rokov si myslela ze vsetko je v poriadku, v DPB si pre istotu nemysleli nic, ale prebrali sa teraz po 9 rokoch (vykonatelnost rozsudku je 10 rokov) a teraz prisla exekucia a celkom nespochybnitelne, lebo povinna osoba mala zaplatit 4600Sk a zaplatila desatinu.
Ústrižok sa našiel, pokutu zaplatila dvakrát http://bratislava.sme.sk/c/3161567/Ustrizok-sa-nasiel-pokutu-zaplatila-dvakrat.html Pokracovanie osudu cestujucej z clanku Cestujúca: Pokutu platím dvakrát ?
Reply on: Mike #73886:
25 Tr sa občas objavujú aj na víkendovej 207/7=209/7=211/7.
Reply on: Mike #73886:
Krásne formálne zdôvodnenie - kvôli internej štruktúre DP sa bude do kopca na Kolibu alebo na Búdkovú šplhať lenivá pažravá krava, pretože je z tej istej prevádzky a divízie A pôjde v takmer celej trase na diesel, Pretože pertinaxníci sa predsa nebudú zaťažovať tým, aby vypli len to, kde naozaj pracujú, oni vypnú všetko.
Dovolím si tvrdiť s 99% istotou, že skutočnou príčinou je, že K. Z. alebo ing. J. H. dali priechod svojim šotochúťkam a potrebe zajazdiť si s pseudoduobusom všade ? .
Reply on: Peon #73882:
1; Vždy keď je nočná napäťová výluka v centre. Doteraz na NV 516 (a SV 408) museli vtedy chodiť autobusy (btw. aj tie boli a ak nie, tak budú v update-och). Ale to boli v DPB vždy problémy, lebo iná divízia, a zohnať tam vodičov a vykázať výkony,... Takto tam premáva aj počas výluky trolejbus z tej istej vozovne ako bežne , hypoteticky tam môže ísť ten istý vodič, akurát v mieste bez prúdu pôjde tá 25Tr na pomocný pohon ?
2; Pokiaľ viem tak nie a je všeobecný trend že sa tak skoro ani neobjaví.
3; Ako je to myslené? 25Tr jazdia na 33, 133 a cez víkend na 32 - to sú akože ich "svoje linky" a potom cez prac. dni zvykne byť 25Tr na 212/8 (poobedná špica - viď aj dispečerské fórum) a cez víkend aj na 207/6 = 206/6. Ešte boli na L206 počas výluky Kollárka.
Solarisy majú zo zadelenia svoje linky 63(víkend) (v letnom období cez víkendy 37), 70, 87, 88 a 96. Ale hypoteticky sa môžu objaviť na ľubovolnej linke z 1 DTPA a v prípade vypravenia na ZV na ľubovolnej linke MHD v BA. Sú síce nejaké legislatívne úpravy "zhora" toto zakazujúce, ale fyzicky sa solarisu na výjazd nikto do cesty nepostaví, aby mu v tom zabránil ?
Reply on: C734.00 #73863:
čo Ti mám na to povedať? Odpovedz Ty najprv na otázku S499.1023.
2623 si tam mohol ísť najskôr na L501, to sedí. Ale ako mohol chcieť zaradiť akú jednotku? Keď to je karosa B741 NGST s automatickou prevodovkou typu ZF. (Alebo to bol autobus s manuálnou prevodovkou, ale pootm aký typ to bol vlastne?? ?
A ja Ti tiež môžem písať príhody s vodičmi, s ktorými som išiel dve kolá, alebo tri kolá na linke, úplne vzorná, ukážková jazda, ani jedno šklbnutie s vozom, ani jedno prudké brzdenie počas služby, štýl jazdy že by sa zaňho nemusel hanbiť ani profesionálny inštruktor autoškoly. Takže? ?
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.