Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Z #73851:
nič sa nedeje ? . V každom prípade by to pokrylo celú dlhodielskú výpravu
?
Reply on: intony #73847:
Hej ale niekdo tu pisal ze v Nitre ked idu na jedno sidlisko idu pomaly tak neviem...
Reply on: intony #73853:
Hm nejde ?
Dúfam, že na tie naše "duobusy" ? raz nenacapia nejakú reklamu. Vyzerá to dosť zle.
http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=search&search=date_creation:2007.02.22--cat:627|AND&image_id=15310
Reply on: Z #73851:
Zabudnúť na najväčšie perly výpravy, tá blammmáž.... ?

?
Reply on: milannco #73850:
Nie, nič sa nevyradilo, máš pravdu! ? Zabudla som totiž na prečíslované hrče! ? Veľký pardon! ? ?
Reply on: Z #73848:
ako to?
283 - 4507, 4508, 4510, 4512, 4513 (rátal som len tie 2 posledné = bez GO)
280 - 4940, 4944, 4945, 4946, 4947, 4948, 4949, 4950, 4951, 4954, 4958
Či už je niečo vyradené a som si to nevšimol?? ?
Reply on: intony #73847:
Ina veta... 😉
Reply on: milannco #73846:
Pre upresnenie - 280tok je v Petržalke osem a 283jky tri. ?
Reply on: Dlhe Diely MHD #73845:
Ikarusy sú skvelé a kvalitné autobusy.
Reply on: Dlhe Diely MHD #73845:
nezabúdaj, že v Petržalke máme týchto Ik 11 a ďalšie dva Ik283, čiže by to pokrylo aj linku 32 ?
Reply on: milannco #73841:
Ja som z DD a poviem vam ze ma skoro chytil infarkt ked som spozoroval ikarus na DD na molecke tak som sa voliako natlacil rychlo este do tambusu pred tym ikacom (ze budem rychlejsie hore?) a v polke kopca nas ikac predbehol ako nic!!! kokso nabuduce si radsej pockam na veterana ako na nejaky novy bus ?
Reply on: Z #73843:
uplne suhlasim ? ?
Reply on: intony #73838:
Ad: Rýchlodráha

...výstavba mešká už viac ako 10 rokov - takže sa pragmaticky pridŕžam hesla: Uverím, až uvidím. ?
Reply on: Z #73840:
Veď o tom vravím... ?
Reply on: intony #73836:
môj skromný názor.. tých 6 nových 25Tr tu bude skôr, ako troleje po Mlynskej doline a Ik280 budú zastupovať aj na 32-ke! ?
Reply on: intony #73836:
Dovolím si tvrdiť, že 25 Tr spĺňa najmodernejšie kritéria trolejbusu v Európe - však s podmienkou, že sa používa na to, na čo je určený. Ich nasadenie tu je neadekvátne, preto sa priamo úmerne zvyšuje poruchovosť. Je to to isté, ako keď si niekto zakúpi prepracovaný, špičkový cestný bicykel - - a potom ho používa na zdolávanie bratislavských lesov a lúk, s tým, že predsa kvalita MUSÍ niečo vydržať...a nakoniec ho musí zahodiť, navzdori kvalite zničený. ?

Je úplne jedno, či sa nakúpi 25 Tr 6 alebo 12. Pri neadekvátnom používaní je to úplne premrhaná investícia. ?
Ad: "Duobusy" zachraňujú staré Karosy a Ikarus
Ad: Pokazené "duobusy"


Osobná skromná úvaha pozorovateľa:

Zámerne dávam na slovo duobus úvodzovky. Z praktického hľadiska. Táto vec nie je doubus. Duobus je niečo, čo má plnohodnotný elektrický a druhý hnací agregát. 25 Tr je (aj podľa výrobcu) trolejbus s pomocným pohonom. Laicky to znamená asi toľko, že obsahuje okrem plnohodnotného trakčného motora ešte jeden drobný zázrak, na ktorý v prípade núdze (NÚDZE, zdôrazňujem - jest porucha, presun mimo trolejov a pod.) dôjde aj sám, netreba ho odtiahnuť. Ako pomocný pohon sa v tejto veci používajú dva druhy (je to na požiadanie zákazníka): dieselgenerátor alebo trakčná akumulátorová batéria. Nie je to plnohodnotná hnacia jednotka - a 25 Tr jednoducho nie je stavaný na to, aby mimo trakcie NORMÁLNE obsluhoval ako autobus. Asi tak.
?
http://bratislava.sme.sk/c/3159863/Stat-vraj-da-na-rychloelektricku.html
Už nie zrejme ako na Bleskovkách sa písalo, ale už chce Gyurkowski oznámiť ako sa bude finančne štát podieľať na trati do Petržalky.
dobre ranko. som tu novacik, len som sem kuk a idem pracovat. pekny den

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.