Cilek povedal ze do 4 mesiacov predstavi plan co s vozovym parkom DPB. Zaujimave je ze nehovori iba o busoch ☺ ale treba pockat na skutky.
Peniaze by nemali byt problem hned ako predaju pozemok na nabrezi. ?
Mozu sa kupit busy ale potom uz nezostane love na eliny
Re #72893 aquila: Suhlasim, ze pokial sa postavi vlak na letisko, je to volovina. Staci ak sa zavedie nieco ako 155, co spoji letisko a nieco v centre, kde jazdia eliny...
Pred krizovatkou Jegeho-Trnavska pred vyjazdom z obratiska Zimny Stadion L212 pribudla zaujimava znacka: daj prednost v jazde s dodatkovou tabulou trolejbus ? . To niekoho osvietilo? Alebo sa tam stala konecne nejaka nehoda auto-trolejbus vychadzajuci z konecnej a dosli na to ze je tam problem? Alebo to je konecne ta preferencia? A tiez by ma zaujialo, ci ide o krizovatku (a ci nie je obratisko nahodou miesto mimo cesty) - teda ak islo o krizovatku, tak trolejbus mal prednost aj predtym - lebo isiel sprava, ak nejde o krizovatky, tak umiestnenie znacky daj prednost v jazde je dost pochybne ? ... ale trolejbusy si prednost dost razne presadzuju, konecne tam netrci pri vyjazde aj par minut ?
Tie podvozky - vztahoval som to na nase podmienky ? , ale kazdopadne maju horsie jazdne vlastnosti ako podvozky, ktore maju x50, x63, 130. Fira tam lieta na stolicke pri drobnych nerovnostiach. Ta max V 130km/h je v knizke J.Jelen, K.Sellner: Lokomotivy.
aquila
osobne si myslim, ze elektricka na letisko je volovina akonahle sa tam postavi vlakoidne spojenie.
dve kolajove napojenia je totalny luxus....
ale bat sa toho nemusime, kedze BA nema ani na autobusy, nieto na nejaku elektrickovu trat ?