Tie podvozky - vztahoval som to na nase podmienky ? , ale kazdopadne maju horsie jazdne vlastnosti ako podvozky, ktore maju x50, x63, 130. Fira tam lieta na stolicke pri drobnych nerovnostiach. Ta max V 130km/h je v knizke J.Jelen, K.Sellner: Lokomotivy.
Na stanovišti mali 140, konštrukčne mali 140 ale schválené boli len na 120, bo nie všetky boli schopné pri TBS dosiahnuť 154.
A podvozky laminátky sú úplne v poriadku, akurát nie sú konštruované na jazdu po oranisku z koľajníc R 65 ? .
Ja si pamätám, chodil som za kamarátom do Malaciek rýchlikom o 14.44 z Hlavnej stanice, ako ťažné HDV bola r. 350. A BDs, v ktorom som išiel pri rýchlosti nad 120 km/h hádzalo do strán a mal som pocit, že čoskoro sa vykoľajíme...
Nemali S499.1 nahodou len 130km/h? V starsej doveryhodnejsej literature je tento udaj.
LifeStar: Zase az taka blbost to nebola, tu rychlost nemali kde vyuzit a vtedy to behalo raz na naklade raz na rychliku, takze vhodnejsia bola vyssia tazna sila. A dnes by to bolo tiez viacmenej na nic, navyse na laminatke ist 120 na jej podvozkoch je uz samo o sebe rodeo.
140 ešte stále je na obidvoch koľajách Devínske Jazero - Kúty. Len v staniciach Zohor a Malacky je 120. Na maďarských rovinách je 140 medzi Sencom a Sládkovičovom.
Keby len rekonštrukcii prevodov, bola im odobraná aj rýchliková brzda podľa obľúbenej teórie ČSD že brzdiť stačí súpravou, bo by sa mohli obruče pootočiť ? . Rýchlosť by bolo kde využiť, v jednej koľaji Kúty-Malacky už 140 bolo a kdesi na Maďaroch smerom na východ okolo Széncza tiež.
"Svoju" 240.141 som naposledy videl v Leopoldove, ale to už je pekných pár rokov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
"Svoju" 240.141 som naposledy videl v Leopoldove, ale to už je pekných pár rokov.