Reply on: Beus #72791:
No, budem trochu OT, ale k "našim kvalitným gramofónom":Tieto gramofóny sa predávali a PREDÁVAJÚ v celom svete pod značkami LENCO, NAD, PROJECT. Tie gramofóny boli dobré a sú dobré.
Boli sme jediným štátom boľševického tábora, ktorý dokázal vyrobiť magnetodynamickú prenosku (doporučený prítlak na hrot čs. magnetodynamickej prenosky bol 20 mN, doporučený prítlak na hrot americkej prenosky Audio Technica AT 95 E, ktorú používam dnes, je 20 mN ? ).
Mimochodom, prítlak nie je sám o sebe až taký dôležitý, je to presne to isté, ako pri električkovom zberači - neodskakujúci zberač s väčším prítlakom škodí vedeniu menej, než odskakujúci s malým.
zrusit Bratislavsku SAD a nahradit ju niecim co by si hovorilo Bratislavske Zeleznice. Zeleznice su ekologicke a maju vysoku prepravnu kapacitu a nestoja v zapchach... do obci kde je vazne velmi maly pocet obyvatelov by chodili predsalen nejake tie autobusy, ktore by zabezpecili prevoz cestujucich do okresneho mesta, kde by im bol umozneny prestup na zeleznicu... Intervali by boli rozne, liniek co najmenej. Pricom linky by boli hlavne, kde by bol husty interval a premavali by dlhsie supravy a vedlajsie (su to povacsine oznacene sedou), ktore by mali napr 20-30m interval a premavali by sem kratsie supravy...

Papyr