No Zachar zas raz v článku pre HN ukázal svoju absolútnu nekompetentnosť:
"Pokiaľ sa nám podarí električku chrániť a preferovať pred ostatnou dopravou - a je na to priestor - tak to bude najrýchlejší dopravný prostriedok Bratislave. Dnes si to môžete odskúšať ráno v špičke na trase Dúbravka - stred mesta."
Neviem, či je v tej trase električka narýchlejšia, ale ak aj je, tak trvrdeniu, že vďaka antipreferencii sa môžem len zasmiať, alebo sa nad ním rozplakať.
"Pokiaľ sa nám podarí električku chrániť a preferovať pred ostatnou dopravou - a je na to priestor - tak to bude najrýchlejší dopravný prostriedok Bratislave. Dnes si to môžete odskúšať ráno v špičke na trase Dúbravka - stred mesta."
Neviem, či je v tej trase električka narýchlejšia, ale ak aj je, tak trvrdeniu, že vďaka antipreferencii sa môžem len zasmiať, alebo sa nad ním rozplakať.
Valec
Re #71745 Nick: No ja som raz tak pre 3mi rokmi daroval jeden polhodinový lístok. Keďže som cestoval 15 minút a bolo to cez víkend, tak sa ten dotyčný ešte potešil, keďže lístok mal platnosť ešte 30 min.
A akú zamestaneckú výhodu by si im potom poskytol? Denne liter natfy (pre električkárov možnosť nabiť si za firemné baterky? ? ) alebo by si im jednoducho nedal nič? Ešte by som pochopil, keby sa železničiarom obmedzila ich režinka na územie napr. kraja kde bývajú, ale v MHD?
Re #71756 Ámos: Preskúšanie by malo byť povinné pre každého vodiča min. raz za 5 rokov. Ono vlastne neexistuje možnosť že by niekomu vodičák nikdy nedali. Pri veľkej dávke štastia by ho mohol dostať aj úplný analfabet.