suhlasim s "rising" systemom s anulaciou 24 mesiacov...vzdy by som zvysoval poslednu sumu o 100 percent s pociatocnou 100 nasobnou zakladneho cestovneho listka...bolo by potrebne vsak sa o takychto veciach porozpravat s ludmi z vedenia DPB, nie len tuto diskutovat...
takzeeee...ZORGANIZUJEME DACO??? ?
podla mna je system listkov nastaveny dobre...len by sa mozno mohol zaviest aj neprestupny listok, ktory by stal 20 korun...niektori by ho mozno vyuzili a DPB by vela nestratil voci napriklad hodinovym listkom...a system streba akceptovat, tak ako je to pri zelezniciach a busoch (sad) a kto by chcel priklad mimoslovensky - globalna zeleznicna taxa...takze tak...tu o moralku nejde..ide o to, aby bol system co najjednoduchsi a par korun naviac nikoho nezabije, hlavne, ked starsi spoluobcania usetria 2-3 koruny na lacnych rozkoch v lidli, koli ktorych pravidelne upchavaju rano MHD ? ? ?
podla mna by bolo jednoduchsie dat na zastavky automaty ako zradit predaj listkov u vodica, lebo aj tak by bolo treba vozidla upravit, lebo ako by ste chceli v ik435 predavat???:D vodic otvori koli tomu 0.5 clovekovi na 1 zastavke dvere vzdy??? uz ich vidim niektorych pri ich ochote
a tymi automatmi...stacili by podla mna tie vykopavky prastare dat na malo vyuzivane zastavky...a na vyuzivane nainstalovat nove
#51456 z Dispečerského fóra od "LB".
Tak holt, okrem nezatrolejovania obratiska je chyba aj v 25Tr, ktoré nie sú dubousy ako to už všetci dobre vieme; a zrejme keď blbne to sťahovanie, či zaisťovanie palíc na tom osudnom 6702, po čase sa to možno začne kaziť na ďalších 25Tr ?; chyba bude buď od výroby, aleb v neodržaní podmienok zo strany DPB, čo sa týka počtu použití a limitovanej funkčnosti zariadenia. A tiež skúsenosti s opravou takejto poruchy v podmienkach Hrobustova sú asi minimálne. ?
nooo..nasim slavnym duobusikom sa okrem castych poruch ci uz agregatu alebo inych stava celkom casto, ze zberace im vyskocia z uchytov ? a vacsinou sa to stane na molecke ?
Re #71555 Papyr: prave o to ide! ta pokuta musi byt taka vysoka ze sa ti neoplati cestovat na cierno!!!
***
K dnesnim DD, ako sa to stalo? Bol som tam osobne ale akosi som nepochopil vsak ked ma 25Tr troleje uz stiahnute tak jej moc nelietaju, to len pri stahovani a toto sa stalo evidentne pri vyjazde z obratiska.. alebo sa mylim?.. pls. napiste ako sa to vlastne stalo... dik
Hefo: ano, su to take argumenty typu "najdime dovod, preco sa to neda". Ze takto argumentuje DP, to uz som si zvykol, ale ze tym nakazil aj fandov, to uz ma znepokojuje.
SDX: 14 000 je neludska pokuta, svojou silou vobec nezodpoveda sile previnenia. A co sa tyka exekutorov, ti mozu siahnut na majetok len tomu, kto nieco ma. Takze opat by slusni ludia platili - a nemalo - a neprisposobivi by boli beztrestni.
Richardhudec: ale, ale, kolega. Preco vopred predpokladas meskanie vozidiel, dokonca take vyrazne, ze by vyvolalo nutnost pridavat dalsie poradia? Ved som nemal na mysli zrusenie automatov a uz toboz nie povinny nastup predkom a nutnost kupy listka u vodica. Mal som na mysli stav, ked sa u vodica da kupit listok, aby sancu dostali aj ti, co nastupuju na zastavke bez automatu. Aby si zase VSETCI nekupovali listok u vodica, bude takyto listok o nieco drahsi. Takyto system dobre funguje aj v omnoho mensich mestach (Presov: 14 Sk...u vodica 16 Sk) aj v omnoho vacsich mestach (Praha 20 Kc...u vodica 25 Kc) a nikde to nesposobuje badatelne meskania. Dovolim si teda predpokladat, ze ani v Bratislave by s tym problem nebol. Naviac u vodica netreba ani drzat vsetky druhy listkov, staci zakladny.
"no mne sa nepáči ani to, keď ma niekto núti kupovať 30 minútový lístok za 18,- Sk, keď mi cesta trvá len 22 minút, a to tiež nie je morálne... "
No hádam že nechceš, aby DP predával minútové lístky, aby si si mohol poskladať taký aký akurát potrebuješ. To by som tiež mohol argumentovať, že ma železnica/SADka núti kúpiť si pri ceste do Žiliny lístok na pásmo 191 až 210 km, keď ja cestujem len 203. Prípadne, že v obchode si môžem kúpiť len polku chleba, keď ja chcem 2 krajce. ?
:: myslím si, žeby sme mali dbať o to, aby naša spoločnosť bola morálna a cestovanie načierno morálne nie je, isteže, človek je tvor zábudlivý, môže si zabudnúť označiť cestovný lístok; niekedy to môže byť z technických dôvodov, keď automat na zastávke nefunguje, to by predaj priamo u vodiča pomohol riešiť; ale v prípadoch, keď to ľudia zneužívajú by sa to malo riešiť naozaj nekompromisne; no mne sa nepáči ani to, keď ma niekto núti kupovať 30 minútový lístok za 18,- Sk, keď mi cesta trvá len 22 minút, a to tiež nie je morálne... ?
ale čo iné má magistrát robiť, keď tie projekty naozaj nie sú v tom v návrhu zatiaľ neschváleného územného plánu ani v tej platnej územnoplánovacej dokumentácii? ?
1) Samozrejme, že v Brne električky z dôvodu doplnkového predaja cestovných lístkov NEČAKAJÚ na zastávkach minimálne minútu. To je ŽVÁST.
2) Aký je celkový interval na radiále v Brne a v Bratislave? Asi ti uniklo pri fotografovaní, že Brno má trocha iný systém linkového vedenia ako Bratislava.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
a to vsetko preto ze sa tam nepostavila NORMALNA trat... ale pseudo duobusy, teda ekologicka karikatura