Reply on: intony.sk #71373:
1 je dobra, ale namiesto 6 sa mala potom zrusit 4
Na jednej strane je pravda ze v prvych rokoch po 1. sv. vojne bolo vladou v Prahe rozhodnute o prestahovani mnozstve fabrik do Ciech, snad z kazdej doliny jedna, v duchu byvaleho usporiadania rakuskej monarchie - uhorsko agrarne a ceske krajiny strojarske, no skoro si vlada uvedomila, ze to nie je to prave orechove a chyby sa zacali napravat. Avsak na slovensko prislo mnozstvo ucitelov, lekarov, zandarov, zelezniciarov, ktory prisli zabezpecit chod noveho statu (aj ked neskor sa im nechcelo odist), kedze dovtedy to robili madari a ti odmietli pracovat pre novu vladu a cakali na obsadenie slovenska madarskou armadou. Z celych Ciech prislo mnozstvo dobrovolnikov (Sokolov) ktori prisli branit hranice noveho statu a teda aj Slovakov. A co sa CSSR tyka, postoj pana prezidenta Novotneho, ktory nemal rad Slovakov, kazdy dobre pozna, no Husak odstartoval velke investicie do Slovenskej krajiny.
tak uznavam teda ze po tychto argumentoch by trat na spitalskej nestacila, ale to alternativne spojenie cez dostojevskeho by tiez nebol zly napad (niekto to tu spominal) otazne je kade?
intony.sk
1-ka sa nesuchuta dementne cez Safko na Hlavnu stanicu.
Celodenne o nieco rychlejsie spojenie Karlovka - Kamenne nam.
Zabezpecenie spojenia zapadnych casti so sirsim centrom (Trnavske myto, Polus) aj ZST Nove Mesto v neskorsych vecernych hodinach, ktore chybalo.
1-ka je teraz plne vyuzivana na celej trase okrem ZST Nove Mesto, co pri ceste na stanicu ani zdaleka nebola vyuzita kapacita dvoch voznov.
13-ka nahradila neefektivne trasovanu 1-ku na HS.
Neviem preco ti ta neobsluha Jesenskeho tak vadi, hoc je pesej dostupnosti od Noveho mosta, ked by si natiahol 1-ku priamo cez tunel na Hlavnu stanicu, ale dolna cast historickeho centra by ostala bez spojenia s Hlavnou stanicou, bez nejakeho normalneho prestupu.
A ked uz o tej duplicite, duplicita je vsade, cele linkovanie by bolo treba prekopat tak, aby ostalo max. 8 liniek.