http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79052&p1=51337#mesg1
Pozri te si 15. Nas zupan bude zrejme uprednostnovat autobusy pred vlakmi na regionalnej doprave.
Pozri te si 15. Nas zupan bude zrejme uprednostnovat autobusy pred vlakmi na regionalnej doprave.
intony.sk
1-ka sa nesuchuta dementne cez Safko na Hlavnu stanicu.
Celodenne o nieco rychlejsie spojenie Karlovka - Kamenne nam.
Zabezpecenie spojenia zapadnych casti so sirsim centrom (Trnavske myto, Polus) aj ZST Nove Mesto v neskorsych vecernych hodinach, ktore chybalo.
1-ka je teraz plne vyuzivana na celej trase okrem ZST Nove Mesto, co pri ceste na stanicu ani zdaleka nebola vyuzita kapacita dvoch voznov.
13-ka nahradila neefektivne trasovanu 1-ku na HS.
Neviem preco ti ta neobsluha Jesenskeho tak vadi, hoc je pesej dostupnosti od Noveho mosta, ked by si natiahol 1-ku priamo cez tunel na Hlavnu stanicu, ale dolna cast historickeho centra by ostala bez spojenia s Hlavnou stanicou, bez nejakeho normalneho prestupu.
A ked uz o tej duplicite, duplicita je vsade, cele linkovanie by bolo treba prekopat tak, aby ostalo max. 8 liniek.