si> minule som videl aupark karosu pod novym mostom a zrovna chcela jedna babka nastupit cez druhe dvere ale niekto zrovna chcel vystupit tam, tak jej ich pred nosom zavrel aby ten vnutri nevystupil, ta sa nestacila cudovat...a po mensej vymene nazorov s vodicom ten clovek z toho busu aj tak vystupil prednymi dverami...
tbc: Mna len veeeelmi zaujima, odkial sa zrazu zobrali 2 mestske Karosy s SPZ 139HB a 142HB... BTW, 3605 ma SPZ 138HB... Inak, nevies, co je zac ten voz zajazdov, co ma reklamu Michelin?
Zajazdy bratislava: Vcera som sa napriklad zviezol bolavou karosou (aupark) medzi stanicou a starym rozhlasom (vodic na mna zazeral ze co som sa s nim viezol, ked nejdem do bolaveho parku:-)) Potvora ma nevypustil kym stal za tou 93kou co mi zdrhla na stanici ale popotahoval dalej, ked som vsak pozrel na cestovny poriadok, nebolo mu co vycitat... prisiel tam o 6 minut skor :-)) jasne ze tam mal este erb DP Bratislava, autobusy, ale vzadu na ske uz mal reklamu zajazdov bratislava. (Este potom dalsia 93/6 obehla zastavku s napisom sluzobna jazda, podla dispecera vraj neaka porucha, a tak som tam na dalsiu 93 cakal takmer pol hodinu...)
Cestujuci vs. vodic: voci vodicovi sa defaultne snazim chovat slusne a pokial don niekto rype, tak mu radsej pomoct odrazit utok blbych cestujucich. Zdravim vodica zvycajne len ked idem poslednym spojom, zozbieram mu tabule a vystupujem. Podakujem vzdy ked ma pocka, ked nastupujem vpredu, tak slovne, ak vzadu, tak mu ukazem dlan do spatneho zrkadla.
tulenique: No nastastie pre nich nepracujem, ale mam svoje zdroje Neviem, kde ing. arch. ... ... Kotas videl v erbe tolko tmavej modrej. To sa skor nasim farbam podoba brnensky nater (ktory je tiez nic moc)
hroch: Mne to resetlo masinu na ktorej robim, druha, kde instalujem *****ws2000 prezila. Tym OS to rozhodne nebude - ma totiz lepsi zdroj Asi to bude tym vetrom, aj ked tuto v podzemni nastastie ziaden nefuka. Strieborna v znaku je, ale je jej malo. Zapisat vodica = bonznut vodica - ci uz pisomne alebo na dispecingu
tbc: tak to by vsetko vysvetlovalo - ak tie busy kupili, pri ich pristupe by som sa nedivil, keby sa na odstranenie tych napisov jednoducho vykaslali... preco teda vsetky OC vyuzivaju ich sluzby? snad neexistuje iny dopravca...?
zurim, lebo som mal vykyv prudu a okrem toho, ze som mal skoro napisany siahodlhy prispevok, skoro mi to spalilo comp. ale okej, skusim to znova:
tulenique: DAKUJEM! to je presne moj nazor! marketing dpb je nulovy a kedze viem, ze sa to da aj s malom penazi, je to kvoli skostnatenosti a lenivosti vo vedeni. len sa pozrite na to, co robi viedensky vor. slogan "mesto patri tebe" je mozno trocha prehnany, ale ich komunikacia ma smrnc. komunikacia dpb nema smrnc, lebo prakticky neexistuje...
J: to, ze eliny, tbusy a busy maju rozne natery nie je fit po marketingovej stranke. vyzera to rozbito (ako cela ne-komunikacia dpb), nekoncepcne a v niektorych pripadoch aj hnusne - prikladom su rekonstruovane eliny (sorry, ale typove oznacenie neovladam ). uplne to popiera mestske farby, kedze v erbe mesta je pouzita cervena a biela, kvapka zlatozltej a este trocha ciernej na kontury. kde tam je strieborna a modra, to neviem. a ked uz to tak jednoducho MUSI byt, celkom nechapem ani to, preco sa eliny, z ktorych ide dole celoplosna reklama, prelakuvaju (ak sa vobec prelakuju) na povodnu kremovo-cervenu a nie do novych farieb...
a este jeden ad zajazdy bratislava: dopravu do auparku robia tiez oni? tak potom mi je zahadou, preco na niektorych busoch je napisane "dopravny podnik bratislava, a. s. autobusy". aj ked... je sice pravda, ze chodia trochu pravidelnejsie ako na inych kyvadlovych linkach, k dokonalosti to ma ale este dost daleko...
a len tak mimochodom, este stale neviem, co znamena "zapisat vodica" (ad "#7071")
d3k0: ty pracujes pre OC Avion? mas nejake prilis podrobne infosky z tey oblasti....
btw: farebne schemy.... prave som robil referat o corporate identity a jedine co mozem povedat, ze DPB neurobil ani jeden jediny krok k tomu aby si ju zacal budovat. A ehmm.... nech mi nikto nehovori ze je to otazka penazi, ja tu nehovorim o pretierani starych vozov, ide mi len o to aby pri kazdej obnove laku a zakupeni novych vozov bola dodrzana far. schema kt. ma spolocne znaky pre vsetky druhy dopravy. napr. aj dispecerske felicie a i dopravne nehody by som maloval s prvkami danej schemy, ale to je mozno uz uchylne.
ad kotas nater: ja som pocul tak ze ten nater navrhol pan Kotas spec. pre bratislavu a vyuzil tam farby z jej erbu. Vobec sa mi ten nater nelubi...
K tým vodičom. Naozaj každý je iný. Jeden mal na dverách vo voze nápis: "Nenahánajte ma som v robote nie na pretekoch" Ale fakt je ten že skôr by nemali chodiť. Ak si človek naplanuje cestu a on pride skôr... Tak je to aj s 91 a 93 Na Jasovskej ak vystupite z 91 tak by vám mal ísť za minútu 93.Ale len vydíte ako odchádza.
Turbo:#7067 nemyslým si, že Petržalka je natom najhoršie.Má veľa spojov, ktoré chodia v špičke často. Bolo to horšie ale od septembra sa nemožem sťažovať. Zrušenie preplnenej 193 bol dobrý krok, lebo všetci chceli isť sňou. Bola napraskaná a 93 a 94 málo využitá.
hroch: mne sa lúbi, že eliny, t-busy a busy majú rôzne farby. Ale tiež je blbosť zelené plynáky. Ak ich chcú mať naozaj 300 tak ich bude viac ako červených. Ale pri elinách a t-busoch som spokojný.
Turbo: No ved takto to vidim aj ja, taky vodic ako si pisal o tom elektrickarovi, ked nema moralku na to aby dodrziaval urcite dôlezite veci a neriadil sa podla grafikonu tak nema co robit v DPB. A stym ze ked sa jedno vozidlo pokazi tak ten druhy co jazdi za nim si to odnesie lebo asi 90% Bratislavcanov a urcite aj v inych mestach nechape ze ten vodic nema meskanie ale ze ten pred nim bus sa pokazil kym ten sofer nieco povie tak na kazdej zastavke nan niekto hadze take oci ako keby ho chceli zabit a niekedy este dojde ku kabinke a zacne mu tam trepat ze kde bol v p.č. a podobne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbc