noooo, takze moj nazor na dnesnu debatu, ktorej som sa nezucastnil, lebo som sa bol zviest 155kou a fotit krasnany a vinohrady 
vedenie liniek odvsadial vsade je podla mna dost blbe riesenie, lebo A) interval jednotlivych liniek by bol znacne zly ci sa jedna o elektricky, alebo autobusy a tym padom ak by niekto nechcel cakat na svoju elinu 20 minut, tak by prestupoval co by mohol aj pri lepsom rieseni, ktore je pomocou 2 prestupnych uzlov, ktore som vymyslel...coskoro aj uvediem moj celkovy navrh na nete B)vedenie odvsadial vsade je totalna blbost aj z toho hladiska, ze tento system je len pre urcitu cast ludi, ktori ak su aspon trochu inteligentni, tak pojdu prestupom...nosny system by to bol aspon trochu, ked by kazdy clovek mohol ist prvou elektrickou, ktora pride a maximalne jednym prestupom by sa dostal hocikde v bratislave...teraz hovorim o elektrickach
hmmmm...karloveska radiala/molecova/dlhe diely....tazke tazke...keby do dubravky jazdila len jedna elektricka...pripadne jedna do karlovky, tak by bol interval na molecovej - cize prestupnom uzle dlhych dielov 90-120sekund....ale je tu velike ALE...ANTIpreferencia...aj ked by bol takyto interval, na stopkach by sa elektricky pozbierali a uz by sa robili skupinky suprav, noo, ale nevadilo by to az tak moc, lebo za 5 minut by sa na zastavke zhromazdili ludia a potom by ich 3 supravy odpratali...133hmmm - podla mna je to vymyslene celkom dobre, ALE este lepsie bude, ak sa podla planu v maji kupilo dalsich 6 duobusov a potom by bola prepchata doprava na DD CIASTOCNE vyriesena...respektive keby boli troleje na obratisku molecova, linka 33 by mohla byt obsluhovana 15Tr a 133 25Tr a neboli by potrbne ani dalsie 25Tr...
rozchody su asi uz vyriesene...je uplne jedno aky mame rochod, lebo rovnako velke elektricky sa daju upravovat na rozne rozchody, ale to tu uz bolo povedane...nooo kosice...maju celkom dobry napad s prepojenim zelenic s elektrckami, ale aj tak mam pocit, ze aj keby bol v BA zeleznicny rozchod, tak by sa tu nieco podobne ako v kosiciach nedalo urobit
to je asi tak vsetko...kludne majte pripomienky na moj prispevok a mozete vyvratit moje tvrdenia, ja budem len rad, ked budem vidiet aj ine nazory...mimochodom pripravujem niekolko navrhov dalo by sa povedat zaciatku nosneho systemu elektriciek s 1, alebo 2 prestupnymi bodmi, kde by ste potrebovali maximalne + prestup, aby ste sa dostali hocikde v meste s intervalom okolo 2min a maximalnym cakanim na prestupovom bode 6minut...to je asi vsetko...

vedenie liniek odvsadial vsade je podla mna dost blbe riesenie, lebo A) interval jednotlivych liniek by bol znacne zly ci sa jedna o elektricky, alebo autobusy a tym padom ak by niekto nechcel cakat na svoju elinu 20 minut, tak by prestupoval co by mohol aj pri lepsom rieseni, ktore je pomocou 2 prestupnych uzlov, ktore som vymyslel...coskoro aj uvediem moj celkovy navrh na nete B)vedenie odvsadial vsade je totalna blbost aj z toho hladiska, ze tento system je len pre urcitu cast ludi, ktori ak su aspon trochu inteligentni, tak pojdu prestupom...nosny system by to bol aspon trochu, ked by kazdy clovek mohol ist prvou elektrickou, ktora pride a maximalne jednym prestupom by sa dostal hocikde v bratislave...teraz hovorim o elektrickach

hmmmm...karloveska radiala/molecova/dlhe diely....tazke tazke...keby do dubravky jazdila len jedna elektricka...pripadne jedna do karlovky, tak by bol interval na molecovej - cize prestupnom uzle dlhych dielov 90-120sekund....ale je tu velike ALE...ANTIpreferencia...aj ked by bol takyto interval, na stopkach by sa elektricky pozbierali a uz by sa robili skupinky suprav, noo, ale nevadilo by to az tak moc, lebo za 5 minut by sa na zastavke zhromazdili ludia a potom by ich 3 supravy odpratali...133hmmm - podla mna je to vymyslene celkom dobre, ALE este lepsie bude, ak sa podla planu v maji kupilo dalsich 6 duobusov a potom by bola prepchata doprava na DD CIASTOCNE vyriesena...respektive keby boli troleje na obratisku molecova, linka 33 by mohla byt obsluhovana 15Tr a 133 25Tr a neboli by potrbne ani dalsie 25Tr...
rozchody su asi uz vyriesene...je uplne jedno aky mame rochod, lebo rovnako velke elektricky sa daju upravovat na rozne rozchody, ale to tu uz bolo povedane...nooo kosice...maju celkom dobry napad s prepojenim zelenic s elektrckami, ale aj tak mam pocit, ze aj keby bol v BA zeleznicny rozchod, tak by sa tu nieco podobne ako v kosiciach nedalo urobit
to je asi tak vsetko...kludne majte pripomienky na moj prispevok a mozete vyvratit moje tvrdenia, ja budem len rad, ked budem vidiet aj ine nazory...mimochodom pripravujem niekolko navrhov dalo by sa povedat zaciatku nosneho systemu elektriciek s 1, alebo 2 prestupnymi bodmi, kde by ste potrebovali maximalne + prestup, aby ste sa dostali hocikde v meste s intervalom okolo 2min a maximalnym cakanim na prestupovom bode 6minut...to je asi vsetko...
Eury