no aj keby si to vylúčil, stále tá čistota je podpriemerná... Za všetko sa stačí jeden príklad : ked sedíš v SOR, tak stačí buchnúť na tú látkovú sedačku a vyletí z toho toľko prachu,že dovi ? tie sedačky nikdy vysávač nevideli! Akurát ich prášia len cestujúci,ktorí na sedadlá "padajú" ?
pockat takze na zastavkach nemusia byt vjazdove a odjazdove navestidla? to som fakt nevedel....
tu vyhybku som tam myslel schvalne v pripade ze by stali v oboch smeroch vlaky BID a isiel by nejaky rychlik tadial (BA - Kuty je vcelku frekventovana trat), aby nemusel brzdit, popripade stat...
Ja som to bral podla toho, ze podlahy elektriciek vidia vodu iba v zime, aj to iba z topanok cestujucich, ze madla vidia jar iba spoza skla, ked bus prechadza umyvackou, ze pod oknami najdem spinu hromadiacu sa este od dodania...
Re #69346 jandro: a kto je zodpovedny za namestnika?
Re #69348 BMEŽ: aj tak by mesto muselo niekomu preplacat vykony vo verejnom zaujme, alebo by si bol za to, ze linky pojdu iba v radialach aj to len v spicke, lebo vtedy sa to sukromnikovi oplati?
Re #69352 SDX: Co ako chce mat pod kontrolou? Magistrat je jednoducho hlupy a/alebo sa o riesenie dopravneho problemu nestaraju. cest vynimkam. precitaj si nieco z ekonomie...
Na zastávke žiadne návestidlá ani výhybky nie sú, resp. môžu byť, ale nie v súvislosti s tou zastávkou ? . Napr. na zastávke BA-Vinohrady je síce návestidlo, ale je to návestidlo autobloku, ktoré by tam bolo, aj keby tam žiadna zastávka nebola. Oproti tomu napr, na zastávke BA-Eisenbrunnen výhybky ani návestidlá nie sú ? .
Samozrejme ze nechce predavat, MHD potrebuje mat pod kontrolou! Predaj by nikomu nepomohol a mohol uskodit.. nehovoriac o tom ze DPB by nikto nechcel.
------------------------------------------------
Re #69350 Jandro: Ja o tom neviem, ale celkom by ma to potesilo :)))
------------------------------------------------
Re #69351 Hennelko: Ked ti nikto nenapise ze ano, tak to znamena ze asi nie...
Neviem, ci by tie peniaze, to jest miliardu rocne, neminalo nahodou na riesenie kazdodennej dopravnej situacie, ktora by bola este horsia ako je, ked chodi MHD.
Alebo to mesto ani (možno) nechce predat lebo to je pre niektorých ludi dobrý kšeft robiť v dp(okrem vodičov)No,ja viem že kto by ten bordel aj chcel kupiť.
DPB je prilis stratovy, to ti nekupi nikto.. inak, napriek tomu ze som zastancom privatizovania, Dopravne podniky su asi jedine kde podporujem aby boli majetkom statu / mesta (samozrejme, proti komercnej konkurencii nemam nic). Problem je ze problem je prave v primatorovi..
Áno, na najvyšších postoch magistrátu mesta BA, ale vlastne na väčšine postov vo vedení mesta prevláda názor, že DPB a. s. = čierna diera. (alebo niekedy aj "nutné zlo")
? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023