Reply on: SDX #69112:
Lebo chronometráže sa robia pre každú linku zvlášť a to po sekundách, ktoré sa potom zaokrúh¾ujú na minúty, vždy nadol (aj 00:59sek sa zaokrúhli na 0 minút) ? Teda v prípade L9 (príspevok Ikea, alebo Ika?) to môže byť povedzme rovnaká jazdná doba terbars 80 sekúnd, ale u linky 9 je to od 00:50 do 2:10 - teda 2 min., kdežto u liniek zvyšných to je povedzme od 00: 10 do 1:30 - teda 1 min... atïRe #69114 SDX: Var. A - nemôže nepremávať L13, lebo musí byť spojenie Hl. Stnica - Jesenského, príp. Šafko - Hl. ST, alebo skôr Obchodná - Jesenského/šafko, Nám. ¼. štúra... (Hl. St - Kapucínska robia busy na Zochovu (93) a Obchodná - Kapucínska je vždy)
Var. B: L1 by presne kopírovala L9 v úseku Trnko - Karlova Ves
Re #69116 SDX: Nárast kapacity do Dúbravky a na Zlaté Piesky (kde b bol zbytoèný) a+ nárast vozokm. Alebo by si ako kompenzáciu zrušil z Dúbravky L12, alebo L5, èo by vyvolalo ïalšie negatívne ohlasy, príp na Zl. P. zrušil L2? Èo by chodilo na Nové Mesto #69129 bol dúfam iba žart, lebo L50 nie je ani zïaleka kapacitná adekvátna obsluha železniènej stanice, aj keï menšieho významu (a L96 nemôžeme poèítať)
Re #69118 milannco: To bola ojedinelá váýnimka, ktorú navrhol jeden èlovek oproti návrhom iných ¾udí z DPB aby sa to volalo L19, alebo dokonca L109, nakoniec sa horko-ťažko schválila tá X9.
Re #69125 AAA: Tá X5 býva pravidelne, a považujú ju za X ako za náhradnú dopravu, aj keï mne osobne sa to nepozdáva. Lebo náhradná doprava znamená pod¾a mòa náhradný druh dopravy, a elektrièka nemôže nahrádzať elektrièku - teda sama seba a navyše keï je výluka v inom úseku a náhrada premáva v inom ? Preto by mala byť náhradná doprava výluène autobusová a oznaèenia "X" iba tam, inde ide o skrátené, alebo predåžené bežné linky.
Tento rok si užijeme èoskoro napr. X38 a X82, ale ani tu sa nejedná o náhradnú, ale mimoriadnu dopravu, pre ktorú ale nie je u nás zaužívané nejaké extra oznaèenie, rieši sa to s tou X kou.
SDX