to Andy
diki Andy uz nepotrebujem , ale i tak diki!!!
diki Andy uz nepotrebujem , ale i tak diki!!!
. No a tiez si myslim, ze je tam prezamestananost (mozno okrem vodicov). Mali by najvacsich lenochov a neschopakov vyhodit (na vsetkych postoch) a tak by ostalo viac peniaze pre tych pracovitych.
- ano, nedavno sa skoncil kurz. Raz za 1/4 rok vzdy konci kurz a vyroja sa na nejaky cas zacvikari.
). Iba dielensky su na tom inak. Samozrejme nie vsetci su flakaci a mnoho veci ako napriklad oprava historickych vozov sa nerobi prioritne, robi sa to iba ked je na to cas a toho je malo. Robia to ale naozajstny majstri s nasadenim a elanom. Ked som naposledy videl ako sa robi nasa T2 (trva to sice velmi dlho, ale mozem naozaj potvrdit, ze na tom makaju a ked raz T2 bude hotova, tak bude najlepspu historickou T2 vobec, plne porovnatelnou s prazskou 6002!), tak tym ludom by som osobne dal aj nejake premie navyse, ale odkial vezmem peniaze? Radsej vyhodim tych neschopnych trotlov okolo a zefektivnim tak pracu. A prijmem novych zamestnancov a vyucim ich. Podmienkou je aby mali k tomu vztah, aby to nerobili iba pre to, ze dostanu vyplatu, ale aj preto ze chcu robit poriadne a zalezi im na tom, co robia. Dalej je tu fakt vseobecneho postoja: Idem do Dporavneho podniku, tam je aj tak bordel, tam sa pekne zasijem - ludi s takym postojom vyhodit okamzite a nebrat! Treba brat ludi ktori maju postoj typu: Idem do podniku lebo mi na nom zalezi a chcem aby to vypadalo lepsie. Aj ked z hovna sa bic upliest neda, budem sa snazit. A potom je tu pohlad kriticky: na otazku kde robis povies: v DPB. A potom je reakcia ze ci tu nahodou nesibe (u vacsiny ludi - bohuzial). Ludia na MHD nadavu tolko, ze ak podla nich niekto robiu v podniku, tak je to blbec, lebo to vidia ako "zlu pracu". Kedysi ti, ktori boli v Beuse boli vazeni ludia ale dnes su to "*****i, blbci, hovada" a podbne (citaty nespokojnych cestujucich zachytenych vo vozovh, na zastavkach a inde). A ked vladne taky postoj tak potom co asi robia ti ludia: Kezdy na nich nadava tak ***u na pracu! Ale to nieje riesenie, riesenie je ukazat ze robit vedia, ze vozidlo sa da spravit tak, ze nepojde na poruchu o dva tyzdne, ze kolajnica nepraske nasledkom nekvalitneho zvaru, ze pantograf neodskoci nasledkom zleho vedenia alebo zle nastaveneho pritlaku. A vela veci posobi (najma trat) aj priamo na cestujuceho a ked to v obluku s nim kmaca na strany tam co by asi povedal tratovakom? Asi by ich niekde poslal. A cistota vo vozoch? Drnciace sedadla a oblozenie? Trapi to snad niekoho? Ale malo by, ved na to su ludia ktory to maju dotiahnut.
.
) Chapem sofera busu, pretoze ten blbec na staruckej skodovke asi prvy krat sedel za volantom a predpisy boli pre neho velkou neznamou.Ale aspon sa ludia trocha pobavili aj ked takmer vsetci preleteli cez predne sklo
Kockac
Tulenique #6846: Myslim, ze do "priameho kontaktu so zakaznikom" prichadzaju aj revizori a (mozno v obmedzenej miere, ale predsa) vodici.
Co sa tyka motivacii, myslim, ze v tomto state ma minimalne 65% ludi znacnu nechut k praci.