Len taký jedná vec možno sa tu už písala. Pozrite ten prešovský trolejbus má všetky otvárateľné okná a má ktomu aj hmlovky http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18259&idt=u&idg=1866&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
A tie Bratislavské 25Trky nemajú všetky otvárateľné okná. Takže vidíte ,že dpravný podnik na nás šetril! Ale zas my máme aj diesel agregátom a oni nie.
A tie Bratislavské 25Trky nemajú všetky otvárateľné okná. Takže vidíte ,že dpravný podnik na nás šetril! Ale zas my máme aj diesel agregátom a oni nie.
Spectre
Vezmi si napríklad taxikára, ktorý denne najazdí aj rádovo vyše 100km a Pana klobouka, ktorý ide so svojou škodovečkou 2x mesačne 30km niekde na chatu. Ako by si to odstupňoval? Ďalej... ako by si odstupňoval koeficient poškodenia cesty na základe hmotnosti vozidla?
Spotrebná daň (aj keď je pri návšteve čerpacej stanice poněkud nepríjemná) je na to univerzálny prostriedok. Jazdíš menej -> menej benzínu -> menej platíš. Rovnako to platí aj vzhľadom na to, aké máš IGK. Máš väčšie IGK -> viac Ti to žerie -> platíš viac.