Reply on: C734.00 #68414:
Nie zimnú hotovosť vykonávala 2108 ako manuál, zatiaľ čo 2141 bola v premávke s vlkmi. Potom 2141 odstavili do ohrady a rozhodli o jej prestavbe na kabriolet v ÚD. Dovetdy zimhá hotovosť 2108 bola pečíslovaná na 2141, čiže stále manuál. Kabriovraosa po GO dostala #2108 a tiež manuál.(automat čo tam bol bol z Tambusu (voith)). Pozri aj katalóg vozidiel.
Mike
A neviem ako došli k tým dvom nočným električkovým linkám v Prahe. Príklad nočnej dopravy v ostatných mestách mohli rozviesť lepšie, mohli tam spomenúť napr. aj Prešov, Žilinu, Ostravu, Plzeň,... aby Bratisdlava vyšla z toho porovnávania jednoznačne najhoršie v celom ex. ČS.
Ale cením si, že autor(ka) prišli zrejme na to, že ohľadom nočákov treba rýpať hlavne na magistrát, nie DPB. Magistrát je zodpovedný za zrušenie odchodu 2:15, kotré sa udialo v roku 1995.