Reply on: aquila #67115:
Veď píšem, že v metre je max. 40‰, ale na omnoho dlhších úsekoch. Ečs nemali problém s tým, že by to stúpanie nezvládli ale s tým, že boli pomalé a tým zhoršovali priepustnosť.ULF má dva trakčné motory v každom portále okrem prvého (u dlhého myslím aj aj posledného), každý so 60 kW myslím. Ale o pripravenosti ULF-a na 1000 mm pochybujem, lebo keď Siemens zožral SGP, tak dovolil ULF-y len pre Viedeň a inak všade pchá tie svoje Combiná nechutné. A že je ULF užší, to by v BA práve vadilo (nedočiahol by k ostrovčeku):-P.


ale hold trat, a hlavne $$$, lebo su pripravene aj na 1000mm rozchod, a ak sa nemylim je ULF dokonca o 10cm uzsi.
81-71
A s nizkopodlaznostou a vsetkym okolo toho aby to bolo fakt pre tych co to potrebuju a zaroven aby to bolo sikovne a nezdrzovalo to, tak u smradobusov v BA toto neplati, tak isto ani u trmky by som to asi tazko hladal aj keby boli v BA NP vozy, a to preto, ze:
u busov je to jasne,aj keby boli spravene ostrovceky vo vyske nastupnej hrany, bol by tam problem, ze by asi bolo prilis obtiazne a zdlhave aby vodič presne prisiel na zastavku tak aby to uplne perfektne sedelo, druha vec, ze busy maju moc pestry vozovy park, rozne typy a znacky na to, aby sa dali spravit akesi univerzalne ostrovceky, takze tu sa da pomoct iba vysuvnou plosinou, co je ovsem uz nie to uplne prave orechove a zdrzuje to.
U elektriciek by to mozno slo, ale zatial sa v tychto koncinach neobjavil taky pripad, a ani v cechach, to by museli prerobit asi vsetky ostrovceky, co sa mi nezda dake moc realne aj vzhladom napriklad na to, ze v centre by to asi mohlo sposobit jemne komplikacie, tak opat, bud je sice tramvaj nizkopodlazna vo vnutri, ale ostrovcek a podlaha tramky su dost mimo co sa tyka vysky a bohuzial aj co sa tyka vzdialenosti, takze opat mozme hovorit bud o dakej plosine alebo o pomoci dobrych ludi, co vsak v metre taketo problemy nie su.