a este jedna vec mi napadla: zaujimalo by ma, preco dpb nema nudzovy program pre pripad vypadku niektoreho z mostov? (nech mi nik nehovori, ze take nieco existuje, posledne dva tyzdne dokazali opak) mosty su predsa najzranitelnejsimi objektami v doprave ako takej! dpb by prave preto mal mat niekde v zasuvke odlozeny ZMYSLUPLNY obchadzkovy plan, aby to nedopadlo takto chaoticky! alebo hovorim bludy?

J
Ak sa trať zruší tak nebude obnovená na Hviezdoslavku. Zrejme by sa obnovila po´Štúrovej a nábreží v smere do Karlovky. Na rekonštrukciu pri filharmónií by bolo treba 25 miliónov a tie DPB nemá. Aspoň nie tento rok. Možno nabudúci, lebo je vyvýjaný tlak zo strany mesta a ministerstva kultúry. Ak sa trať len zjednokoľají tak 4 bude chodiť cez Šafko. Ale myslím že sa zruší , lebo tam má byť pešia až k nábrežiu.
A ruší to dosť, aspoň mňa, ale po rekonštrukcii, ktorá sa chystá v cene 750 milionov sa majú vymeniť aj okná -to by pomohlo.
#6543 tbc: ak si myslíš že elina je dôležitejšia ako filharmónia, taksi myslím, že sa mýliš.