a to im zatial nikto nestihol povedat, ze ta stanica bude 20 metrov pod zemov a ako vlezu kolajnice v petrzalke pod zem tak vyjdu az na svetlo az pri kukucinovej ?
inak samozrejme nad stanicou bude business centrum a byty. akurat MC nove mesto stve, ze nebudu moct "rozhodovat" komu tieto lukrativne pozemky priklepne ?
Re #64391 Lukino: skus niekedy zbehnut na Wien Mitte ak by filialka bola vyuzivana aspon tak ako wien mitte, tak si mozeme gratulovat
Re #64395 81-71: v uzemnom plane je tam stale zakreslena zeleznicna stanica
ad tunel pod karpatami, je to TAKA skoda,ze sa to nestihlo za komancov. lebo teraz sa toho na 100% nedockame.
Studenti nemusia byt len zlate vajce pre DPB, si len spomen z akeho dovodu sa zrusila nocna linka na hore na Mlyny, take veci sa inde nestavaju a to tiez DPB daco stalo a stoji, cest vynimkam ale studenti ako celok, najma z internatov sa niekedy spravaju fakt doslova ako v pre nich cudzom meste...a je to skoda...
L31 a L39 sluzi hlavne studentom ako tu uz bolo spominane a vezie ich priamo ku skolam FEI,FTVS,STU,FF UK...ako by si vysvetlil studakom ktori si platia elektricenky(nie su to nahodou tie peniaze ktore spominas ze mesto resp. DPB od nich nedostava?) ze si maju prestupit na elinu a potom este neviem na co?a co ten poplatok za pobyt na uzemi mesta BA?to tiez su peniaze ktore sa platia mestu BA nie?a to este nespominam nepriame financie ktore mestu tych neviem kolko tisic studentov prinesie...trosku treba rozmyslat
No ale daky tunel alebo ina spojka s tratou na Lamac by aj dost stale, pre blizku buducnost je to viac menej scifi ? a co sa tyka Hl.st., tak ta uz v dnesnej dobe kapacitne nestaci ?
Ja bratislavský železničný uzol poznám dobre. Už nejaký ten rok sa aktívne zaujímam práve o železnicu... Veľmi rád Ti preto odpoviem, že Filiálka je aj (už) dnes prepojená so všetkými spomenutými stanicami, okrem Lamača a hlavnej stanice. A pokiaľ viem, to sa malo riešiť nejakým "karpatským tunelom". Hlavný problém ale spočíva v tom, že hlst nebude onedlho stačiť kapacitne na požiadacky množstva vlakov a v tom, že ju nie je kam rozširovať.
Pozri sa na bratislavsky zeleznicny uzol, odkial kam ake vlaky chodia, ako su prepojene stanice a zamysli sa nad tym, ci by bolo rovnako kvalitne prepojenie bez dakych komplikacii medzi stanicami Hl.st., Nove mesto, Petrzalka, Lamac, Raca, Podunajske Biskupice...
Ma lepsiu lokalizaciu z hladiska prestupu na ine druhy dopravy a z hladiska dostupnosti centra, ale co sa tyka zeleznice, tak Hl.st. ma lepsiu polohu, i ked o potrebach novej stanice sa nehadam. ?
Mne sa zda, ze problem je inde...pozemky sice vlastni zeleznica, ale pokial nebude uzemny plan taky, ako predpokladaju zeleznice, tak smola, no a uzemny plan ma pod patronatom mesto.
Filiálka ma okrem iného lepšiu polohu ako hsúčasná hlavná stanica. Nachádza sa takmer v centre. Kapacita hlavnej stanice už taktiež nebude postačovať...
Soláče mali Ikary nahradiť čo do počtu, nie na výkonoch. Výkony boli prerozdelené podľa vyťaženosti, lebo nemôžeš len tak bez rozmyslu poslať 15M bus miesto 18 metrového.
Mesto môže chcieť stavať čo chce... Ale pozemky vlastní železnica. Takže smola! Pokiaľ ja viem, tak je problém v tom, že ľudia bývajúci v okolí píšu petície proti tomuto projektu, vraj to bude moc hlučné. Ja ich nechápem...
Lukino
nemala sa filialka nahodou burat a stavat tam nejake bizniscentrum alebo podobna kravina?