Heh... akurat som vcera na Dispecera pisal o nechutnych podmienkach vodicov MHD (cestujuci tio nemaju lepsie) a poobede uz bola o tom kratska reportaz na radiu Expres. Obratili sa aj na DPB, kde im povedali, ze citujem: "klimatizacia v MHD nema zmysel, lebo sa stale otvaraju dvere a ani v buducnosti tam NEBUDE". ? ? ? Hned im tam niekto zavolal, ze co to je za argument, ked v inych statoch tam ta klima JE ! Navyse v zime sa tiez kuri a dvere sa otvaraju. Kokos vymenit celu Olejkarsku od vratnika po generalneho za taketo vyjadrenia !
sorry inym, ktori si myslia, ze ked ziju v prahe par rokov vedia vsetko, ale mas pravdu, tvrdit ze vacsina ludi v centre prahy vystupuje je blbost. na C vystupuju "v centre" preto, ze C ide cez Hlavni nadrazi a Florenc. co je predpoklad, ze na tychto miestach budu ludia prestupovat na ine spoje - vystupovat teda z metra. zijem vacsin casu v prahe, blizko I.P. Pavlova.
o to ide. My tu nemame nejaku zabudnutu miestnu drahu, z ktorej by sme mohli urobit elektricku, alebo elektricku ktoru mozeme predlzit do oblasti neobsluzenej kolajovou dopravou. Mame tu siet elektriciek a siet zeleznic. Zatial nie je dovod ich miesat skor treba rozvoj oboch sieti. Na elektricku napojit aj Pertzalku, na zeleznicu zase previest co najviac regionalnej dopravy a zapojit ju viac do MHD, cize S-Bahn - rychle spojenie vzdialenych casti mesta (DNV - DH, ...) a regionu s mestom. S-Bahn len v ramci mesta by sa neuzivil.
No tak o tom, ci je to "obycajna elektricka by sa dao diskutovat, pravda v slovenskych pomeroch by z takej "obycajnej" elektricky spravil dáky maník snád aj vlak IC.Netreba prepanajana robit zo vsetkeho primestsku alebo mestsku dopravu. Dnes je trend absolutne opacny,snaha o co najlepsie prepojenie, zmazavanie rozdielov medzi jednotlivymi druhmy dopravy...ja to nechapem, na jednej strane tu kopa ludi ide presne trendom danej doby a tuzi po systeme S-bahn-elektricka a ja neviem este co a pomenuva to akymsi hybridom metra-elektricky-S-bahnu,na druhej strane sa zda byt myslienka prepojenia uplne jednoduchej lahkej primestskej dopravy s mestskou neprijatelna...nech sa idu pozriet do takej Budapesti alebo Viedne a pochopia o com tu pisem ?
Neviem, či som správne pochopil názor S499.1023, ale myslím si, že práve spájanie mestskej a prímestskej dopravy môže BA pomôcť. Nie električka do Galanty, ale S-Bahn do Komárna, alebo _napríklad_ bus zo Stupavy cez Devínsku a Devín do centra
Pockaj akoze davat dokopy?Prosim o vysvetlenie, ved predsa primestska doprava je castokrat dolezitym clankom MHD, napr. uz spominana trat Wien-Baden alebo napriklad Budapest-SentAndre - Hév ?
Netvrdím, že okruh je zlá alebo zbytočná vec. Dnes ale musíme riešiť to, čo nás najviac trápi dnes. Keď bude o 20 rokov potrebné postaviť okruh, postavme ho o 20 rokov. Teraz treba riešiť súčasnú zúfalú situáciu - predlžovanie jazdných dôb, z toho vyplývajúci nedostatok vozidiel atď. Ak budeme pchať peniaze do okruhu, kým ho dostaviame, MHD trafí šľak.
Ajajaj, samozrejme, máš pravdu. Správne by bolo "na Ruzyňu". Mea maxima ťulpas:-). Znie to ale strašne, ten nespisovný (ale asi používanejší) tvar vyzerá lepšie...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami