V Presove chcu zosrotovat nielen 15Tr z roku 1991, ale aj 4 ks klbovych TAM BUSov z rokov 1993-95. Na tie sa tiez nenasiel ziadny kupec. Osobne si myslim, ze jak ta 15Tr, tak tie TAMy by mala Bratislava kupit aspon na nahradne diely. Uznajte sami, jedna sa o tieto vozidla:
L 6 má určite zmysel, pozri aká býva natrepaná a Hodžovo nám. je od Poštovej v pešej dostupnosti.
Re #63533 hoppusmark: Iba šafárikovo nám., že. S 95 so skutočne "dlhým" intervalom. ?
Presne, dalsia podstatna vec: o 20:00 uz ziadna 9 nechodi, takze ake prestupne moznosti zostavaju vecer z Ruzinova do Petrzalky? ZIADNE....
14 konci na L.Stura a 8 na hl.stanici. Takze ani Kapucinska, ani Novy Most ?
Mám jednu technickú otázku: Aký je namenší traťový polomer oblúka v Bratislave? Tuším že nikde nie je menej ako 25 metrov. Môže to niekto potvrdiť alebo vyvrátiť? Ďakujem.
Na zastavku Novy most chodi dost spojov, ale ked nie je vyluka, tak nic z Ruzinova a nic z Race. Aj ked je pravda ze L5 a L9 umoznuju prestup na Kapucinskej na linky do Petrzalky. Tym nechcem povedat, ze tam nie je husta premavka - lenze vsetko to je z Dubravky a Karlovej Vsi, to by sa mohlo rozdelit do tunela viacej, to suhlasim...
Ale kolko ludi islo na Kapucinsku, ono Zochova-Kapucinska (93, 94...) je asi dolezitejsi prestupny uzol do Petrzalky nez Novy Most, ale tam chodi L5 a L9 (aj ked 9 konci dost skoro vecer!), mozno mas pravdu...
Taky isty nezmysel je linka 6, ktora ma v centre od prestupnych uzlov dost daleko. Ak by sa zachovala aj po vyluke trasa L1, ktora je teraz, a 6 by sa zrusila, tak by to bolo velke plus.
Myslim ze s elektrickami treba nieco robit, hlavne co sa linkovania a prestupnych uzlov tyka. Viem ze trat do petrzalky by toho vela vyriesila, ale podla mna bude trvat este dlho, kym ju postavia.
? priebezna konecna zastavka... len skoda ze tam nenahodi aspon tie +2min aby sme odisli s nulou... ?...
Eripmav: Ja mam pocit ze tam chodi teraz dost spojov a uz teraz tam musime stavat pred zastavkou kym odide iny spoj pred dalsim (aspon rano) ked mam rano c.17 tak sa tam trckame jak debilkovia za sebou jeden odide, druhy pride a dalsi za minutu... ja si myslim ze linka c.17 by mala tocit cez tunel spat ako posilovka linky c.5 cez Kapucu... Z Dubky ide toho dost a aj dost casto... ?
No čo sa týka tohto okruhu, osobne som sa cezeň v posledných rokoch celkom často vozil na výlukovej L 6 a L11 a počet cestujúcich v úseku Kapucínska - Nový most okrem mňa v celej súprave 1 - 2 ľudia, takže sa to rozhodne neoplatí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eripmav