Reply on: KLF #61917:
Prepáč, pred chvíľou som sa vrátil zo Solingenu, kde som v trolejbusoch Berkhof Premier AT 18 Traxis a Van Hool AG 300 T Kiepe, obidvoch vytvorených z autobusov, s JEDNOU hnacou nápravou, absovloval také jazdy serpentínami, na aké žiadna 15Tr len tak mať nebude.
Sommelier
V meste je to na rozhodnuti - ci ju napojit na karlovesku radialu, vytvorit prestup...
Od zochovej pokracuje normalne po planovanej trase na hlst...
Nemzslim si, ze by novy most nemohol zniest leketrickovu trat - ale mozem sa mylit. Odpoved nepoznam ani ja, ani ty.
Novy most je stale kapacitne podvyzivenym mostom. System by sa dal realizovat - elektrickovy pruh by mohli vyuzivat auta s tym, ze by ho bolo mozne elektronickymi tabulamiu uzatvorit len pre elektricku. Viem, ze by bolo idealnejsie mat ju v jednom uzatvorenom koridore. Neda sa svietit. (najradsej by som jej postavil uplne novy most)
Preco to tak chcem riesit...
Chcem obist mesto
Nechcem stavat trojite kolajove spojenie - pristavny most, stary most a tunel pod dunajom.