Andy: hej, spicky budu vyzerat veselo, ale ked budu dlhe 201, nemuselo by to byt neak horsie ako je dnes...
KLF: klbove 207 - neviem ako to vyzera v oblasti hradu, ale medzi mierovym namestim a konecnou pri trhu na mileticke to neak extra plne nechodi... (s 201 sa porovnat neda !) a ked zoberiem tu cast trasy co nepoznam, je tam prevaha individualnej bytovej vystavby, tam tych obyvatelov tak extremne vela zas nebude (a ked ma budes presviedcat ze bude, pojdem si to tam par dni poobzerat, nech mi nemoze nik tvrdit ze som si nespravil prieskum:-))
Celkove klbaky na dolniakoch - ono som svojho casu uvazoval ze vymenit a dat dlhu 201 a kratku 202, ale to by sa len otocilo, tie 202 tiez chodia dost vytazene, skus sa tymito spojmi niekedy odviezt... mozes aj neskor vecer aj vtedy je uplne bezne, ze ak nenastupis na konecnej, tak budes celu cestu stat a budes rad ked sa nebude na teba tlacit dalsich 10 ludi...
KLF: klbove 207 - neviem ako to vyzera v oblasti hradu, ale medzi mierovym namestim a konecnou pri trhu na mileticke to neak extra plne nechodi... (s 201 sa porovnat neda !) a ked zoberiem tu cast trasy co nepoznam, je tam prevaha individualnej bytovej vystavby, tam tych obyvatelov tak extremne vela zas nebude (a ked ma budes presviedcat ze bude, pojdem si to tam par dni poobzerat, nech mi nemoze nik tvrdit ze som si nespravil prieskum:-))
Celkove klbaky na dolniakoch - ono som svojho casu uvazoval ze vymenit a dat dlhu 201 a kratku 202, ale to by sa len otocilo, tie 202 tiez chodia dost vytazene, skus sa tymito spojmi niekedy odviezt... mozes aj neskor vecer aj vtedy je uplne bezne, ze ak nenastupis na konecnej, tak budes celu cestu stat a budes rad ked sa nebude na teba tlacit dalsich 10 ludi...
Kockac
Ten elektrickovy projekt naozaj nadsadzuje ceny - ale nemozno sa cudovat. Ved chalani urcite nepoculi o moznosti zhabania pozemku pre verejny zaujem (neviem presne, ako sa to vola), pri ktorom sa plati zvycajne priblizne polovica trhovej ceny. Napriklad.
Priaznivci metra: Nazor, ze Bratislava o 30 rokov bude potrebovat metro, je sice pekny, ale kym nie je podlozeny, nenecham sa presvedcit. Podla mojich informacii v Europe klesa porodnost. Ano, mame dost pristahovalcov a aj Ciganske etnikum sa snazi, ale nemyslim, ze ich prirastok prilis prevysoval ubytok zvysku. Inymi slovami v patstotisicovom (vratane ludi dochadzajucich za pracou) meste nie je nutne navrhovat dopravny system pre milion a pol, pretoze v dohladnej dobe nebude vyuzity. Mozno za 5 storoci, ale kto vie, ci este vtedy bude taka doprava ako dnes? Pred 500 rokmi este zeleznice ani elektromotor neexistovali.
Taktiez som este nepocul protiargument (odmyslime neobjektivne manipulacie so sumami, ked sa porovnava nadsadena cena celeho projektu s osekanou cenou vybudovania drahy bez depa, vozidiel etc. a podobnych) na peniaze. Ano, je (prenho) krasne a snobske, ked si multimiliardar kupi Rollsa na to, na co by mu stacila Skoda Superb, ale v prvom rade na Slovensku (teda ani v Bratislave) nie je dost penazi (alebo aspon nie su tam, kde ich treba) a v druhom rade si nemyslim, ze stat a samospravy a im podobni sa maju pravo spravat snobsky. Nie su to ich peniaze.