To, že sú Soplarisy celobiele znamená, že sa na ne bude lepiť reklama SPP? Povedzte mi, prosím, niekto, že sa mýlim...
Re #61462 81-71: Myslím, že revízorov by mohli v Bratislave kontrolovať rovnakí agenti hrajúci sa na turistov, ako v každom civilizovanom meste z času na čas kontrolujú taxikárov. A to blokovanie strojčkov 15 sekúnd po zavretí dverí je taktiež dosť diskutabilné...
napln prace pojazdneho dispecera, by ti opisal najlepsie F.M.
Posadka cng dracika je 1 ks dispecer, ale ked maju pokazene auto tak su tam aj dvaja
Vodic pokial sa nemylim, nemoze zmenit trasu, pokial to nema dane prikazom
Kazdy vie
V Presove platila dlhe roky nocna tarifa, ktora bola dvojnasobkom dennej. Zaroven sa neuznavali zlavy. Casove listky platili aj na nocne spoje. Potom sa zaviedli elektronicke oznacovace a casove kratkodobe listky, pricom najzakladnejsi stal 10 Sk, ale na nocny spoj bolo nutne oznacit min. 20 Sk listok. Pocitadlo cvaknutych listkov ale na NS dlhodobo vykazovalo neumerne nizky pocet oznacenych listkov, lebo sa cestujuci spoliehali na neexistenciu kontroly a jazdili nacierno. Vyvstala otazka, ci nezrusit nocne linky kvoli nerentabilnosti (aj ked vahovy senzor ukazoval, ze ich vytazenost je velmi vysoka). Namiesto zrusenia dostali presovski pasazieri este jednu sancu - v NS zacali chodit revizori a zaroven sa zrusila nocna tarifa, lebo psychologicky efekt - ak mam narok na zlavu a este k tomu idem len par zastavok, mal by som platit 5 Sk a platim 20, tak sa na cele platenie vykaslem. Takze zlacnenim nocnej dopravy na uroven dennej a zavedenim revizorov sa podarilo bez akehokolvek obmedzovania rozsahu vyriesit problem s neplatenim za NS.
Pri fanatickom nadšení vrchnosti DPB pre CNG by to asi neprešlo:-P. A inak, ja som už jeden Sopel mal a v živote by som si to už nekúpil. Myslel som, že mám mimoriadne nevydarený exemplár ale podľa vyjadrenia technikov v značkovom servise šlo o bežný kus. Ja som inak úplne neobjektívny fanatický škodovkár, mal som od Š1000MB až po súčasnú Fóbiu okrem Superblba a *****ávie všetky.
a) robit problemy vodicom. ? Nie, vazne - je toho viac, to Ti vypise BMko, mne sa to nechce.
b) jeden panacik
c) musia odsuhlasit. Ale ja som sa raz pytal na vazke ze kade mam ist, kedze do race sa nedalo a dispecer mi povedal citujem: "Pfu. Chod kade chces. Nejak sa povoz hore dole a potom sa napojis." Tak som s apovozil... Nove mesto... safko... a to som bol 3ka.
Mám laickú otázku:
a; Čo všetko majú v náplni práce pojazdní dispečeri?
b; Koľko je ich bežne v posádke jednej dispofeldy?
c; Ak vodič nemôže ísť neočakávane po svojej trase, môže si sám zvoliť obchádzku alebo mu ju musia dispečeri odsúhlasiť?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023