Ad Dlhe diely.....
1) Trolejbusov sa nedockame tak rychlo na linke 32.....ak tam vobec volake dakedy budu ? ?
2) Plynaky prec z DD ☠
3) Ten trolejbus, teda duozvrhlost bolo zbytocne kupovat, mala by sa vybudovat kompletna trat na dlhace aj s obratiskom dole, a s trasou az trebars na patronku. A mali sem jazdit obycajne troliky ?
1) Trolejbusov sa nedockame tak rychlo na linke 32.....ak tam vobec volake dakedy budu ? ?
2) Plynaky prec z DD ☠
3) Ten trolejbus, teda duozvrhlost bolo zbytocne kupovat, mala by sa vybudovat kompletna trat na dlhace aj s obratiskom dole, a s trasou az trebars na patronku. A mali sem jazdit obycajne troliky ?
Záchvat
Nikdy by som neveril, že dokáže pretláčať strednú dvojmontáž. Najviac to dokazuje porucha jej súosovosti (vzniká cúvaním bez zaradenej spiatočky napr. dole kopcom, kedy nie je zablokovaná v priamom smere a môže dôjsť k jej skríženiu), keď vozidlo ide na rovnom úseku cesty doslova šikmo, zadnou časťou najčastejšie smerom ku obrubníku. SU 15 má trochu horšiu ovládateľnosť v zákrutách, ale nie je to až také zlé, ako sa zdá. Problém môžu robiť vysoké obrúbniky (nemožnosť nadbehnutia) a vodiči osobákov, pretože oni ani vo sne netušia, že prechádzať vedľa 15m vozidla bez kĺbu v ostrej zákrute je takmer nemožné... Takže to chce len trochu praxe a kopec predvídavosti a je to v pohode. Keď v KE zvládne SU 15 aj Kavečanskú ZOO...