Mozno to niekoho zaujme. Je to oficialna tlacova sprava (trosku som ju skratil):
Najväčšia modernizácia autobusov v histórií slovenských SADiek
– vozový park SAD Bratislava bude najmladší v celej SR
Akcionári spoločnosti SAD Bratislava a.s., Fond národného majetku SR (51%) a spoločnosť BUS Transport, s.r.o. (49%), v ktorej má väčšinový podiel spoločnosť HB Reavis Management, s.r.o. (70%) a menšinový podiel Tourbus, a.s. (30%) sa dohodli, že sa predčasne navýši základné imanie v SAD Bratislava o 450 miliónov slovenských korún. Následne plánuje spoločnosť SAD Bratislava preinvestovať túto sumu na obnovu vozového parku SAD Bratislava a to nákupom takmer 130 nových autobusov od dodávateľov SOR, Karosa a Mercedes Benz. Celková privatizačná suma tak dosiahne 540 miliónov slovenských korún, pričom 90 miliónov SK bolo zaplatených už v roku 2005.
Prostriedky z navýšenia základného imania budú použité na nákup vozidiel typu SOR C 12 v počte 100 ks, typu Karosa AXER 12,8m v počte 20 ks a 9ks typu Mercedes Benz INTURO a 350. Vozidlá typu SOR C 12 nahradia 12m autobusy Karosa, Karosa AXER nahradia typovú radu Ikarus a predĺžené vozidlá Karosa C 744 a vozidlá Mercedes Benz INTURO a 350 posilnia vozidlá diaľkových liniek. Nakupované typy autobusov spĺňajú všetky platné technické a legislatívne normy. Ide o vozidlá s modernou konštrukciou a vysokou technickou úrovňou s ohľadom na ekológiu a bezpečnosť cestnej premávky ako aj posádky a cestujúcich. Okrem bezpečnosti, spoľahlivosti a technickej kvality poskytnú vyšší štandard prímestskej a medzimestskej dopravy. Touto investíciou sa výrazne zlepší priemerný vek autobusov v prímestskej doprave na 3 a pol roka, zvýši sa kvalita cestovania a vozový park SAD Bratislava sa stane najmladším v celej Slovenskej republike. Kontrakty na nákup autobusov boli podpísané koncom roka 2005, pričom posledná dodávka autobusov je plánovaná na september 2006.
Typickým poznávacím znamením nových vozidiel bude ich výrazná červená farba, ktorá ich bude odlišovať od ostatných prepravcov a zároveň viditeľnosť tejto farby prispeje k bezpečnosti cestnej premávky. Vozidlá SAD Bratislava budú na komunikáciách prakticky neprehliadnuteľné. Odkazom nového „imidžu“ bratislavskej SADky sa tak stane optimizmus a inovácia.
Najväčšia modernizácia autobusov v histórií slovenských SADiek
– vozový park SAD Bratislava bude najmladší v celej SR
Akcionári spoločnosti SAD Bratislava a.s., Fond národného majetku SR (51%) a spoločnosť BUS Transport, s.r.o. (49%), v ktorej má väčšinový podiel spoločnosť HB Reavis Management, s.r.o. (70%) a menšinový podiel Tourbus, a.s. (30%) sa dohodli, že sa predčasne navýši základné imanie v SAD Bratislava o 450 miliónov slovenských korún. Následne plánuje spoločnosť SAD Bratislava preinvestovať túto sumu na obnovu vozového parku SAD Bratislava a to nákupom takmer 130 nových autobusov od dodávateľov SOR, Karosa a Mercedes Benz. Celková privatizačná suma tak dosiahne 540 miliónov slovenských korún, pričom 90 miliónov SK bolo zaplatených už v roku 2005.
Prostriedky z navýšenia základného imania budú použité na nákup vozidiel typu SOR C 12 v počte 100 ks, typu Karosa AXER 12,8m v počte 20 ks a 9ks typu Mercedes Benz INTURO a 350. Vozidlá typu SOR C 12 nahradia 12m autobusy Karosa, Karosa AXER nahradia typovú radu Ikarus a predĺžené vozidlá Karosa C 744 a vozidlá Mercedes Benz INTURO a 350 posilnia vozidlá diaľkových liniek. Nakupované typy autobusov spĺňajú všetky platné technické a legislatívne normy. Ide o vozidlá s modernou konštrukciou a vysokou technickou úrovňou s ohľadom na ekológiu a bezpečnosť cestnej premávky ako aj posádky a cestujúcich. Okrem bezpečnosti, spoľahlivosti a technickej kvality poskytnú vyšší štandard prímestskej a medzimestskej dopravy. Touto investíciou sa výrazne zlepší priemerný vek autobusov v prímestskej doprave na 3 a pol roka, zvýši sa kvalita cestovania a vozový park SAD Bratislava sa stane najmladším v celej Slovenskej republike. Kontrakty na nákup autobusov boli podpísané koncom roka 2005, pričom posledná dodávka autobusov je plánovaná na september 2006.
Typickým poznávacím znamením nových vozidiel bude ich výrazná červená farba, ktorá ich bude odlišovať od ostatných prepravcov a zároveň viditeľnosť tejto farby prispeje k bezpečnosti cestnej premávky. Vozidlá SAD Bratislava budú na komunikáciách prakticky neprehliadnuteľné. Odkazom nového „imidžu“ bratislavskej SADky sa tak stane optimizmus a inovácia.
81-71
Neviem ako bol mysleny ten popisok, ale ja mam pocit, ze to neni zlezeny lak, ale vdaka odstranovaniu "wrajtu" sa aspon cast elektricky umyla. Ten flak je podla mna jedine ciste miesto na elektricke. Keby zisiel lak,tak by zislo aj ev.c., to vsak ziari zltou farbou. ?