Vie niekto ako je možné, že SU-15 má kapacitu 205 ľudí. Pritom taká B 952 ktorá je iba o 3 metre kratšia má kapacitu 101 ľudí. A to nevravím napr. o TAM 272, ktorý je síce 18m dlhý, ale má kapacitu iba 180???
To firma Solaris Bus and Coach merala kapacitu podľa Somálcov? ?
Prepáč, ale je to trošku zložitejšie. Je viacero foriem diabetu a taktiež viacero príčin komplikáciíí. Akútne stavy u diabetika nemusia nastať iba vďaka hypoglikémii ako si uviedol ty, ale aj kôli hyperglikémii, pričom príčin môže byť viacero. Nechcem to tu moc rozvádzať, predsa len ide o dopravný web. ?
Zasadne by som odporucal diabetikovi v soku podavat nieco sladke, nie inzulin, ked ho nechcem este dorazit... ? (mozno sa to niekomu zide, moze sa to stat a je to dobre vediet, ak diabetik upada do bezvedomia, tak z nedostatku cukru v krvi - najma z predavkovania inzulinom,)
Bože, to čo tu rozoberáta? Nezdá sa vam diskutujucim na danu temu, ze zachadzate do absurdnych detailov?Preco rovno nepolemizujete o tom, ak by diabetik dostal diabetický šok, či je spravne vo vozidle MHD mu podat inzulin alebo dačo sladké?
Nerád sa vam miešam do debaty o hamburgeroch ? ale kukal som tu vizualizaciu a je to celkom fajn, i ked sa trosku lepsie mohli spravit tie vizualizacie, napr. polozapusteny a pozemny variant je vyobrazeny tak nestastne, ze na tom akoro neni vidiet rozdiel. A potom nerozumiem este tomu, preco je tam vyobrazeny rozchod urcite sirsi ako 1000 mm na tej prvej fotke.
Aha. Takze tvoj negativny pristup k jedeniu v prostriedkoch MHD mam chapat ako dobry umysel voci jediacim cestujucim, aby im jedlo chutilo najlepsie ako sa len da, pretoze spinavy prasivy nakazeny smradlavy interier vozidiel DPB moze znizit pozitok z jedla.
Vo Vrakuni spravili pre asocialov stanove ubytovanie, MHD pre platiacich cestujucich sa tym stala este menej pouzitelnou. Rano som nastupil do linky 14 o 7:38 z konecnej v Ruzinove a v nej bolo cca 30 bezdomovcov. Oplati sa pisat na DPB aby s tym nieco spravili???
Asi prestanem kupovat listky a elektricenku...
Kuku