To istotne nie je zaber z Bratislavy. Ved dosli v decembri a kde mas v decembri taku zelenu travicku a listy na stromoch, ako su vpravo za elektrickou? ? ? ?
prestavat rozchod na 1435 mm, nieje nutnostou. Kazdy rozchod ma svoje vyhody a treba investovat do dolezitejsich veci ako zmena rozchodu. Ved jasne ze sa ma napojit ?
no myslel som ze prestavat kolaje na 1435mm je nutnostou. a ako vravis, ta rychlodrahova elektricka sa potom ma napojit na kolaje sucasnych elektriciek a pokracovat po nich? fiha, to som nevedel
No, takže dôležitejšie je postaviť trať do Petržalky ako prestavať trate na rozchod 1435mm, len preto, že sa to niekomu páči a aby mohli kúpiť električky z Holandska bo Anglicka. Ďalej trať do Petržky má byť na rozchode 1000mm čiže bude smarovať na Šafko, čiže sa napojí na sieť a linky budú pokračovať ďalej.
aha, takze kolajnice 1435 pre elektricky v BA predsa len nie su. zaujimalo by ma, ci sa neplanuje s ich vystavbou niekedy.
podla mna by to bolo celkom good to prestavat v celom meste a nakupit tie nadherne elektricky z anglicka alebo holandska ?
a urcite radsej 1435mm system ako stavat rychlodrahovu zeleznicu z petrzky na safarikovo namestie. kde ma potom trat viest dalej zo safarikova v vbuducnosti??
Momentalne nemam tu hru v pocitaci, a nikdy som ju nemal nainstalovanu, takze neviem presne aka je tam struktura, ale snad sa tu najde dakto, kto to hrava. ?
Ked sa hovorilo o predlzeni L50, vzdy som automaticky myslel na jej smerovanie priamo cez hlavnu Einsteinovu cestu so zastavkami v oboch smeroch pri nadchode Aupark. Nechapem, preco chce niekto obsluhovat Inchebu aj z druhej strany? Ja som zhodou okolnosti isty cas pracoval v jednej budove priamo na nabrezi Dunaja na urovni Incheby, ale slapal som bez problemov (aj v noci) na zastavku autobusov Novy most. Preco nic nema jazdit po Einsteinovej? Ved lavky sú, cesty su siroke a tranzit ide po dialnici uprostred. Uznavam vsak, ze odbocenie z Einsteinovej na Stary most je v tomto jednom smere trosku zdlhave.
Takze su to vozy (prototypy ex-ČKD 0030 a 0032). Po odkupeni od VKD putovali do PARSU Šumperk na modernizaciu, v tejto dobe sú už hotové, v Parse obdržali výzbroj TV3 z pražskej ex-9032. Do Bratislavy už došli a údajni mali dostať evidenčné čísla 7957/58.
http://www.aupark.sk/generate_page.php?page_id=2209
- hmmm, všimnite si na tomto obrázku dole, tie cik-cak čiary vyzerajú ako zastávka (alebo stanovište taxi?). Bola by to škoda, keby L50 nechodila do Auparku. ?
Koľaje na rozchod 1435 mm sú koľajnice železníc a napríklad rozchod 1435+1000 mas vo vozovni Krasňany, na konečnej Gaštanový Hájik, ŽST Nové Mesto (2. veľmi nepoužívaná koľaj) a ešte veľa ďalších...
Druha moznost, ktoru si napisal, sa mi zda lepsia a zmysluplnejsia. Podla mojho nazoru by si podnik nedovolil zrusit linku c. 50 v useku Aupark - Šafárikovo námestie, lebo vyťaženosť tejto linky je práve najväčšia v tomto vyššie spomínanom úseku. Niečo mi klopká na hlavu, že zase urobia nejakú konečnú pri "učkových" bytovkách, napriklad konecna "Muchovo námestie".
81-71