Zdravím všetkých priatelov dopravy! Tambus 3702, na ktorý sa uz dlhšiu dobu mnohí pýtajú, je v štádiu rekonštrukcie po tom čo vyhorel. Oneskorenie bolo sposobené odoberaním niektorých ND na prevádzkované stroje. GO Ikarusov 283 budú pokračovat. Len pre informáciu fanúšikov Ikarusov280. Ak ich chcete čo najviac nafotit, poponáhlajte sa, lebo ich jazdí iba 75. Fyzicky existuje ešte 17 kusov v roznom štádiu rozkladu. Ikarusov283 existuje 20, z čoho jeden po požiari stojí vo vozovni Jurajov Dvor. Odporúčam odviest sa K2S 7109, ktorá má gumené dvojkolia, ale nemá ploché kolá ako všetky ostatné - 7104, 7105, 7107, 7108, ktoré už z dialky počujete ako dunia. Grafiti na T3S je neuveritelná drzost. Naštastie lak po očistení by mal vyzerat lepšie ako vozidlo 7715. Prosím všetkých, aby nešírili informácie o tom, že K2-ky 7083 a 7070 sú v Šumperku. Ak ich chcete vidiet, stoja na 12.kolaji vo vozovni Krasňany. Rovnako budete mat možnost vidiet jednu z troch povodných T3-jok v Ba. Ide o snehový pluh 8435, ktorý je pripravený v prípade snehovej kalamity. A hlavne, aspoň časť roka stojí pod strechou, čo na Jurajovom Dvore nieje možné. Tých writerov by som zbil hlavne preto, že počarbali najkrajšiu K2-ku 7053! ! ! !
KLF
Vie niekto, naco bola instalovana kolajova vyhybka pri Avione ? Konkretne to je pred zastavkou smerom do mesta, pri pumpe Slovnaft.
Inak viete co sa mi velmi pacilo na Ikarusoch 280 ? Ze mali riadene aj zadne napravy. ;)) Bolo to velmi efektne, ked zatacali v zakrutach, alebo na konecnej a vytocili sa im aj zadne napravy.