WEST:
v pohode, ved na to sme tu - aby sme odpovedali pokial vieme. Ale ak sa ti mam priznat, tak o tom tvojom opisanom autobuse ma nic nanapada, mozno to budu vediet ostatny (ja si toho tiez z detstva moc nepamatam, iba T2-ojky, ktore som prezyval Motoracky.. hehe)
v pohode, ved na to sme tu - aby sme odpovedali pokial vieme. Ale ak sa ti mam priznat, tak o tom tvojom opisanom autobuse ma nic nanapada, mozno to budu vediet ostatny (ja si toho tiez z detstva moc nepamatam, iba T2-ojky, ktore som prezyval Motoracky.. hehe)
Doktor
1.99,9% z vas si pochvaluje Ikarus 280 cize by sa vlastne naviazalo na historicke korene a zautocilo na vase srdcia prijemnym designom vozidiel.
2.Namiesto SOR-u by ste mohli mat Ikarusy Midibusy
3.Keby sa ponakupovali 412 a 417 mali by ste z vacsej casti nizkopodlazny autobusovy park.
4.Kedze by ste mali autobusy len jednej znacky neboli by problemi s rekvalifikaciou pracovnikou dielni na najroznejsie znacky a druhy autobusov.Prestali by existovat problemi s nahradnymi dielmi pretoze tie by boli pravdaze zhodne.
5.Nehovoriac o tom ze podla mna Ikarus 415/435/412/417/midibus ovela lepsie zapadnu do mestskeho prostredia Bratislavy ako SOR-y alebo Karosy alebo aj Solarisy i ked ich sa rozhodne nemusite obavat.