NOVÉ MINIBUSY
Hm, ak som správne pochopil, kúpili sa len tie 2 minibusy, z toho jeden na 42-ku a jeden na 44-ku? Teda ak sa jeden z nich pokazí, tak ľudia budú mať proste smolu (normálne ZV tam totiž určite nepošlú)?
A koľko miestne vlastne sú? Cca 16-miest na sedenie tak ako Mercedes Vario premávajúci na zrýchlenej linke Bratislava - Senec?
A neviete náhodou, kedy budú k dispozícii ich cestovné poriadky?
Čo sa tej linky na Kalváriu týka, myslím si, že lepšia trasa by bola tá pôvodne plánovaná a neuskutočnená pre Sory - predĺžená 41-ka až na Šulekovu ako sa písalo v príspevkoch #6990 a #6988 . Tak by tá linka totiž podľa mňa premávala odniekiaľ niekam. Škoda však, že keby sa tam dal minibus tak pôvodný úsek trasy 41-ky by bol určite kapacitne nezvládnutý (ľudia by sa asi nepomestili)...
Hm, ak som správne pochopil, kúpili sa len tie 2 minibusy, z toho jeden na 42-ku a jeden na 44-ku? Teda ak sa jeden z nich pokazí, tak ľudia budú mať proste smolu (normálne ZV tam totiž určite nepošlú)?
A koľko miestne vlastne sú? Cca 16-miest na sedenie tak ako Mercedes Vario premávajúci na zrýchlenej linke Bratislava - Senec?
A neviete náhodou, kedy budú k dispozícii ich cestovné poriadky?
Čo sa tej linky na Kalváriu týka, myslím si, že lepšia trasa by bola tá pôvodne plánovaná a neuskutočnená pre Sory - predĺžená 41-ka až na Šulekovu ako sa písalo v príspevkoch #6990 a #6988 . Tak by tá linka totiž podľa mňa premávala odniekiaľ niekam. Škoda však, že keby sa tam dal minibus tak pôvodný úsek trasy 41-ky by bol určite kapacitne nezvládnutý (ľudia by sa asi nepomestili)...
Mrkni, ci nahodou na trase 44 nie je kostol, a kto bol zvoleny na Kramaroch za poslanca
fobust
Samozrejme, všetko čo robí DPB je na hovno, že? Nehádam sa, že my tu máme iné problémy, ale vieš, ak by sa k tomuto DPB takto postavilo, teda k požiadavke dopravy v týchto lokalitách, tak potom by to fakt vyznelo ako výhovorka "my tu máme iné problémy". Lenže teraz sa nejedná o výhovorku, lebo tu naozaj iné problémy sú, a ešte aj aké, že? Rozidiel spočíva v tom, že tieto dva mikrobusy si vyžadujú OVEĽA menšie investície a ponúknu okmažitý výsledok, preto nechcem a ani nebudem kritizovať niečo, o čom ešte vôbec nevieme ako to bude alebo nebude fungovať. Ale hádam skôr bude... ALE! Niečo tu ostalo. Totiž, DPB sa na 8. medzinárodnej konferencii o verejnej osobnej doprave chválil (teda, chválil sa tam istý ekonomický pracovník) práve o týchto spomínaných linkách. Nenamietam, ak sa máme čím chváliť, tak potom bez problémov. ALE (teraz prišlo to ale) mal zároveň podotknúť že nepriek tomuto úspechu má DPB velikánske problémy s obnovou vozového parku v dôsledku nízkych dotácaií a zanedbanej údžby a že bol by oveľa spokojnejší, keby mohol tieto dve linky pre cestujúcich zaviesť s vedimím, že bude môcť zabezpečiť aj adekvátnu obnovu kapacitných vozidiel, ktorých stav je kritický. Keby tam bol povedal toto, tak sa postavím a zatlieskam mu. Je iba málo pracovníkov, ktorí toto priznajú. A myslím si, že vieme, ktorí to sú.... Stačí sledovať noviny.