Reply on: Andy #53851:
dalsie zdrzanie cestou z mesta, ako keby tam nestacil ten dementny semafor...Re #53848 Andy: hmm to by zaujimalo aj mna, ale zatial planujem cimkolvek do mlynskej doliny a potom pesibus

Re #53847 AAA: myslim ze 78 je vhodnym adeptom na zlucenie s 94 do povodnej 54, otazka je ako by to vyslo s intervalmi na linke, ale z hladiska obsluhovaneho uzemia by to asi bolo aj rozumnejsie...
Sommelier
To nie je problem.
Kto do toho polezie ?
Preco sa uz davno nestavia na Staromestskej, ktoru keby niekto zakryl ziska najlukrativnejsiu stavebnu plochu v Strednej Europe ?
Myslis, ze ten zamer Noveho Mesta bol realny ? Ciste zacpatie ust volicom. Je lepsie stavat na cistej ploche ako sa zaoberat nejakou primitivnou, zavadzajucou zeleznicou. Vsak by okradali svoje rodiny !
Nehovoriac o tom, ze projektova dokumentacia dopravneho kolosu takeho razenia, akou je stanica nosneho systemu na Trnavskom by musela byt nevyhnutne zakomponovana v rozvojovom plane => aby bol vypracovany kompletny plan vedenia elektrickovych trati a ich prestavb do roku cca. 2050 a viac.
Kolko nemame hlavneho architekta ?
A ked ho budeme mat, co to bude za blazna, ktory si to mesto zoberie na krk, ked si donho od Marie terezie stale niekto nieco utieral ? A je tak sprznene...
A mam pocit, ze socialisticki architekti itak spravili najviac, za co im patri cest a chvala. ?
Materialy boli ake boli, penazi bolo tolko kolko bolo.