Na tej B731 sa mi pacilo aj to, ze bola rychla. Teda aspon s mojim oblubenym vodicom. S inymi som do skoly vzdy zmeskal. On robil trasu za 11-12 min, zvysok za 15 min, na snehu 20 min. Dlho som zil v tom, ze Ikarusy su silnejsie, ale z tejto iluzie som davno vyrastol.
T9 si nepamatam, pozriem kedy jazdili, ale zo starsich trolejov si pamatam len Sanosy. Oproti Skode mi pripadali ako historicke - opravene po 30 rokoch.
B741 som sa potesil a nemal som dovod menit nazor. V porovnani s I280 to bolo super (podla mna).TAM som si neoblubil ale na postsocialistickych cestach vyzeral ako kus zapadu. A bol spolahlivy.
B941 je uz ozajstny autobus a od verzie E ma aj primerany motor (a nizsiu spotrebu) - Renault 217 kW.
Co sa tyka dodrziavania grafikonu, mimo spicky ked zavadzaju auta, je to podla mna uplne OK. Z tych co pouzivam ma meskanie 3-5 minut len 201, ale to by vyriesili klby. To meskanie myslim samozrejme v sedle.Co by ste povedali keby v spicke meskal autobus na 3. zastavke 10 min bez toho aby stal co len chvilu v zapache ? A naopak v sedle si nadbehne aj 30-40% ?
T9 si nepamatam, pozriem kedy jazdili, ale zo starsich trolejov si pamatam len Sanosy. Oproti Skode mi pripadali ako historicke - opravene po 30 rokoch.
B741 som sa potesil a nemal som dovod menit nazor. V porovnani s I280 to bolo super (podla mna).TAM som si neoblubil ale na postsocialistickych cestach vyzeral ako kus zapadu. A bol spolahlivy.
B941 je uz ozajstny autobus a od verzie E ma aj primerany motor (a nizsiu spotrebu) - Renault 217 kW.
Co sa tyka dodrziavania grafikonu, mimo spicky ked zavadzaju auta, je to podla mna uplne OK. Z tych co pouzivam ma meskanie 3-5 minut len 201, ale to by vyriesili klby. To meskanie myslim samozrejme v sedle.Co by ste povedali keby v spicke meskal autobus na 3. zastavke 10 min bez toho aby stal co len chvilu v zapache ? A naopak v sedle si nadbehne aj 30-40% ?
si