Reply on: cestujuca #52021:
Moj navrh je nasledovny:
Stiahnut z linky 96 sola a nahradit ich klbakmi z linky 70. Na linke 70 zahustit interval na 6, pripadne 8 minut v spicke, vypravit na nu solo autobusy. K tomu vsak treba cca 8 vozov a 8 vodicov, nemame ani jedno. Preco to navrhujem? Minule som v rannej spicke cakal v zastavke Pristavny most celych 20 minut (!!!) na linku 70. Presne od 7:36 po 7:56, odratal som to na hodinkach. To je nenormalne, cakat v spicke na pripoj 20 minut! akoze fajn ze 98 mi chodi casto, ale je to vsetko o nicom, ak 70 premava raz za 12 minut, pricom tych 12 nie je garantovanych.
Mimochodom, uz zasa chodim autom, dal som MHD sancu, tyzden som ju vyuzival, ale stale je o nicom.
Peon
Ak som správne pochopil podľa www.dpb.sk , tak linka č. X82 bude premávať IBA v utorok 1. 11. 2005?! Dožvie, či aj tentokrát pripravia mapu jej trasy a teda aj jej CP na zastávky vylepia...
Myslím, že jej minuloročná trasa z Holíčskej cez Cintorín Petržalka k Matadoru bola hlavne pre Petržalčanov lepšia.
Takto vlastne bude robiť okruh ŽST Petržalka - Cintorín Petržalka - Matador - ŽST Petržalka alebo to bude obojsmerná trasa?
Myslím, že najlepšie by bolo, keby určené spoje linky č. 80 mimoriadne z Matadoru pokračovali cez Cintorín Ružinov, Terno až na Holíčsku. Čo si vy o tom myslíte?