Reply on: hoppusmark #50411:
Hej, videl si dobre, niektoré úseky sú už zasfaltované, myslím, že už pred týždňom to spravili.Ináč tá zatrávnená električková trať je super, ale ak by mala takto vypadať stále, treba sa o to riadne starať, čo je dosť nákladné (hnojivá, kosenie, nahrádzanie poškodených úsekov novým kobercom). Bohvie ako by to vypadalo s umelou trávou...
Spectre
Ideálny prípad (teda nie v Bratislave)
Rýchlodrážna električka - nosný systém, linky typu A-C-B.
Električka, resp. trolejbus - doprava v centre, vnútorné okruhy a pod.
Trolejbus - doprava do odľahlejších častí, resp. do častí, kde z určitých dôvodov nemôže jazdiť rýchlodrážna električka, alebo obyčajná električka. Zároveň doplnková doprava k električke, okružné linky a pod.
Autobus - menejcenná pomocná doprava. Krátke linky ako napájač k trolejbusu, prípadne električke.
V ideálnom prípade by autobusový vozidlový park pozostával iba z kinderiek a kapacitnú dopravu by riešila rýchlodráha, trolejbusy a električky.
Príklad napájačových autobusových liniek k metru, resp. tramvaji- viď. Viedeň
Príklad cestnej dopravy, kapacitných trombelusov a menejcenných smradobusov - viď. Salzburg