S tou električkovou preferenciou to totálne doj....i !!! To sa dá nazvať skôr ako prefrencia pre IAD a chodcou pred električkami... To človek so zdarvým rozumom ani nemôže nazvať..
a to tam na zastavke musi stat? ved v dubravke na zastavke nemusi stat, tam su to len informacne gule, tzv. predvest...zeby niekto zabudol osadit dodatkovu tabulku?
Šak ja viem, to má bať tá "prefrencia" ☠ ☠ Inak moja dnešná skúsenoť z prefrencie pri ŽST Vinohrady:
Električka stála na zastávke, bo mala na semafore za zastávkom "stop" a priecestie malo "voľno". Keď na semafore za zastávkou naskočilo "voľno" tak na priecestí naskočilo "stop" a musela po pár metroch zastaviť.
Električky idúce z mesta mali furt cez priecstie "voľno", keď prišli na križovatku tak dostali signál "stop" a musli zastaviť, hoci cez precestie prešlo 1 auto... Už ma to sere.. ? ? ? ?
Súmaračná sa vôbec po zrušení Chlemckého nemusí zrušiť.. Chlumeckého a Astronomická - to je ako jdena zastávka.. na zrušenie Chlumeckého by som sa nikoho nepýtal.. Nemusí to byť až tak rovnomerne.. Medzi Ursínyho a Pionierskou je tiež veľká vzadialenosť až sa čudujem že tam na BA-pomery neni zastávka...
Mladú Gardu a Riazanskú nechať tak, to opravujem... tr3mp mal raz tiež návrh kde sa tieto zastávky zlučujú do jednej Varšavská. Ze na zanamenie Vozovna Krasňany, Nový záhon (predtých som mal plán na zrušenie NOvý záhon ale dal som to na zanamenie), Dolné / Horné Krčace na znamenie (pôvodne som chcel ťiež zlúčenie) za tým si stojím.
To vypadá tak akoby eliny na križovatke Devínska/Karloveská nemali mať prefrenciu... Ďalšie zdržanie, + tie CSS prefencia pri Botanickej atď.. keď budú fungovať tak akov Dúbravke alebo pri Vinohradoch... tak ? ? ?
Odporúčam naštudovať kĺbové autobusy a trolejbusy VanHool. Majú výborne vyriešený interiér a vďaka vytáčanej zadnej náprave sa otočia aj na obratisku pre kinderko (v Salzburgu sa točia skutočne na dosť mini obratiskách, kde by bežné kĺbaky už lámalo)
zase len pre inspiraciu, predok nic moc, ale tie obrovske presklene plochy su nadhera a ta nizka podlaha 320mm resp. 240mm s kneelingom, slint Scania omnicity (len tie udavane kapacity cestujucich mi pridu dost nizke), inak priamo predavaju aj LPG pohon ci etanol http://www.scania.sk/buses/Buses/
To treba verit. Ale podla studie dopravoprojektu co tu bola volakedy spomenuta bude treba cca 50 34 metrovych vozidiel, pricom posledne vyadrenia magistratu hovorili o 25 supravach! Takisto magistrat zhana 5mld. Sk a najmensie naklady boli 7.6mld! Ale asi aj so subeznou cestou. Takze sa musime asi nechat prekvapit.
hehehe, tak to chcem vidiet ako by som sa tam prihlasil ja alebo Si, ked login musi mat min. 3 znaky, myslim ze daleko pohodlnejsi by bol IRC kanal na IRCnete (telecom.irc.sk, nextra.irc.sk, felk.cvut...)
Ináč, ak to ešte neviete, tak v novembri by mali prísť 2 nové 7,5 metrové busy pre oblasť Horského parku a Kalvárie. A vo februári sa čakajú prvé duobusy, aspoň podľa článku v posledných Bratislavských novinách. Ale o konkrétnych typoch sa tam nehovorí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
NN
ten vanhool a330 je docela fajn:
http://www.vanhool.lu/images/bussen/A330.jpg
http://histotub.jexiste.fr/galnewa330.htm
http://www.vanhool.be/products_bus_detail.asp?id=7&productCategoryID=1&Tabid=3
ale ani pouzity renault pr 180r by nebol zly:
http://histotub.jexiste.fr/gal180.htm
http://histotub.jexiste.fr/304_sieges_cote.JPG - stylove posedenie v nom
ja som ale nasiel svojho noveho favorita HEULIEZ GX 327, krasny dizajn a tie skla v strede busu su velmo stylove:
http://histotub.jexiste.fr/gx327demo/ext1.JPG
http://histotub.jexiste.fr/gal327demo.htm
inak dost husta zalezitost od vanhool je tento AGG300 - 25m dvojklbovy bus, to by stacil jeden do blavy nech maju turisti a ludia co ocumovat, myslim ze by reklamny priestor na nom na seba pekne zarobil, ten polomer otacania 12m je fajn ked klasicky 18m vanhool ma 11.3-11.5m
http://www.vanhool.com/downloads/SiteFoto/thumbgragg300.jpg
http://www.vanhool.be/products_bus_detail.asp?TabID=3&ID=13&ProductCategoryID=1
miesto klasickych klbakov ik435 by bol fajn ten vanhool a300, aj ked dizajnovo ziadna slava
http://www.vanhool.be/products_bus_detail.asp?id=11&productCategoryID=1&Tabid=3