Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
36** - No tak vam poviem, som za plynove busy, nech ich je co najviac, ale sucasne cislovani mi robilo problemy, mal som v tom bordel a jaksik som namal chut vyhladavat ten ktory BUS...Preto sa moc rad ze plynaky budu mat jednotne cislovanie...aj ked 3646, to snad ne! Asi videl 3606...
36XX - Tak teraz už fakt začínam veriť tomu že Olejkársku ovládli ufóni.

hmmm, ake cisla potom budu mat plynofikovane SORy?
Majkl, TBC > No zachadzanie Auparkovej linky som si vsimol aj ja, troska som sa zacudoval...a nemal som cas to ist overit ze co to ma byt...inak je to podla mna dobry tah...moc dobry tah, uz len ta reklama chyba 🙂
3604 je 3004, 3603 je 3007 = 1112, Dusanov kamos vraj dnes videl 3646, ale dufam, ze je to blbost, lebo to by uz fakt bol pekny chaos... 🙂
3612 ma spz BA-748FL (ex.3184) a 3606 BA-073HB (ex. 3xxx)
Oprava - len o 45 stup.

Vcera som siel na Auparku a mali tam dost novu C734/5. Aspon to tak znutra vyzeralo.
Tbc> mozne je vsetko, ale okrem cerveneho I280 na spalikoch by to po orezani bolo velmi male. To je naklonene o 90 stup. Ale namahat s monitorom sa hadam netreba nikde. Skus potocit hlavou, pomaha to 🙂. Nabuduce si dam hadam pozor aj na to ako bude foto vyzerat, uz som zistil podla coho zaostruje. To je pokrok ...

Vladimir> Citybusy mali prist 22.dec, do 2. jan len stali na dvore, 11.1. ich predstavili a od 14.1. jazdia.
No a dnes jazdia na Auparkovej linke opat hrdzave Karosy 16xx.
Teda poviem Vam, to precislovanie je riadna hovadina... som si myslel ze ide HoverSOR ked som rano zbadal 3601 (okrem ineho jazdila na 51).
ja dnes vystupim na stanici a pozeram ze daky plynak tam stoji...idem blizsie a vidim 3607...ja som myslel ze zle vidim, lebo sak ze take cislo ani neexistuje, tak som ho obehol dookola ci sa niekto nesekol v lepeni cisla...ale nesekol, aj divne nove nalepky tam mal :)) isiel som pozret do krasnan a tam uz boli tiez len plynaky s 36xx...

majkl> hey, ta kyvadlova aupark linka jazdi uz az na hl. stanicu, ale pod mostom este nove CP neboli (iba podla "tabule" na buse viem)...no hlavne ze dali vyrobit kopec reklam ze jazdi len po zochovu 🙂
Takze podla Beusa je precislovanie umyselne a caka vsetky plynove Karosy. Zatial by mali byt 3601, 3603, 3604, 3608 a mozno este jedna.
Hovorim samozrejme o norme Euro3, len CityBus je uz v Presove bezny obrazok styri roky.
Kami: Presovsky druhy City Bus bol zakupeny v roku 2001, dodany v decembri 2001, zaradeny do premavky v januari 2002. Ide o vozidla z tej istej serie, takze o tom, kto ich mal prvy rozhoduje len to, do ktoreho zavodu dosli skor.
Ta 3603 vcera jazdila na 50.
Nerad to hovorim, ale opat tu zrejme mame precislovanie - dnes boli videne plynove Karosy ev. c. 3601 a 3603 (zeby nejake HoverKarosy? :-))
1612 je vraj u Zajazdov. Povodne cislo je v popise Karos.
Neviem, ci to uz nahodou niekto nepisal, ale je mozne, ze Aupark linka bude potiahnuta az na hlavnu stanicu - montuju tam novy oznacnik a videl som tam prazdnu Auparkarosu C734.
kami> hmm...pozeral som si fotky na kamim.host.sk/fotky.htm...ale nemozes v nejakom programe niektore fotky otocit tak aby som nemusel naklanat monitor o 90°? 🙂
To tie 1610 a 1611 predali spat DPB, alebo boli len zapozicane? Nemali nahodou aj 1612(ex.106x - uz si napamatam).
To chce prax. Aj ked mozno mne ani to nepomoze. Vraj fotim "umelecky". Ale hadam sa da z toho vybrat aj nieco normalne. Snazim sa poucit zo svojich fotiek, teraz som sa sustredil na spravne zaostrenie a aby som bol voz dost velky.

Inak pozeral som si stranku karosy a zaujal ma motor Iveco. Variant D pre solo mestske vozy ma 180 kW/2050 ot a 1100 Nm/1080-1500 ot, ale takmer 180 kW ma v rozsahu 1600 - 2050 a viac ako 800 Nm v 800-2050 otackach. Variant C pre klbaky ma takmer 213kW pri 1800 - 2050 (je to strmsie) a skoro 1100 Nm pri 900 - 1800 otackach. Najsilnejsi 8 liter G (medzimestske a dialkove) ma oficialne 228 kW/2050 a 1250 Nm/1080-1700 ot, ale viac ako 220 kW/1700-2100 a viac ako 1100 Nm/950-2000. Tu je krivka zas plocha.

Udavaju aj svetlu vysku 951 - vnutro 2.1 m (Citybus 2.3 m) a vyska podlahy 790/890 mm, prvy schod na 355 mm (Citybus 320 mm). Takze ziadna zasadna zmena co sa tyka podlahy, ale motor je fakt super. Pri rozbehu z miesta ho trocha pocut, potom uz je tichy (nie ako MAN v I400).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.