Mohol by mi niekto vysvetlit preco nemoze byt hl. stanica prestupny uzol ked tam zacina/konci kopec liniek kvoli ktorym sa tam oplati odviezt a prestupit z jednej na druhu a nie len pouzit tieto linky na prepravu na/z vlaku? Nejako mi unika logika toho preco by nemohla byt prestupnym uzlom konecne stanica, ked sa vam tak prieci oznacit tak hl. stanicu ked nim prirodzene je v kazdom meste vr. BA. Kto chce prestupovat na istotu odvezie sa tam a vie ze tam bude mat x liniek na vyber oproti inym prestupnym uzlom kde si uz tak isty linkami nemoze byt.
inTony
Čo vravíš na toto?
1
HLAVNÁ STANICA - Obchodná - SNP - ŠAFKO
2
HLAVNÁ STANICA - Vazovova - NOVÉ MESTO
3
RAČA - Radlinského - Špitálska - Šafko - PETRŽKA
4
ZLATÉ PIESKY - Krížna - ŠAFKO
5
RAČA - Obchodná - tunel - DÚBRAVKA
6
DÚBRAVKA - nábrežie - PETRŽKA
7
KARLOVKA - tunel - SNP - Špitálska - RUŽINOV
8
VINOHRADY - Vazovova - RUŽINOV
Linka Račianska - Ružinovská rdiála slúžia na dopravu na Trnavské mýto resp. Račianske mýto, nie na prepravu z tej radiály na tú.