Reply on: N/A #48690:
Mno v principe sa da suhlasit, avsak toto nie je ako u linky 80, kde do Kopcian a Kupaliska Matador jazdi minimum ludi. Neviem ako by prijali ludia, keby 83ka odbocila z Hrobonovej dolava na Prokopa Velkeho - predpokladam, ze by tam bolo dost vela konfliktov. Okrem toho by nebolo treba len dvojicky, ale minimalne trojicky po kazdej hodine + kvoli kapacite na Dvoroch, Halovej a Jungmannovej urobit polovicny interval na 83. Ale polovicny az do Ovsista, nielen k Dostihovej drahe = +120000 km rocne... Vedel by som si vsak predstavit 84 po trase 83 z Ovsista po Hrobonovu. Treba si vsal polozit otazku, ci potom nie je na linkach 88 a 99 prilis husty interval, ked netreba prestupovat... Uz teraz 84 dost konkuruje 99, co sa mi nevelmi pozdava...Re #48697 kuvik: Ludia su zbrkli, radsej hned zacnu nadavat ako by porozmyslali...
CeCo
Ja som naopak rad, ze 92ka premava aj v sedle a aj len z Patronky. Je to super spojenie z Patronky (a teda aj pre ludi z Dubravky - zvezu sa 34, 83) a z Lamaca (zvezu sa 30, 37, 63), ktori chcu ist do Petrzalky. Za 12 minut z Patronky na Dvoroch a odtial mozu ist do Celej Petrzky (84 smerom k EU, 92 pokracovat do stredu a 93/94 na juh Petrzky).
Okrem toho nie je blokovana havarkami a zapchami okolo Tesca, takze bude chodit nacas a svizne.
Akurat jej mohli v sedle dat konecnu Vojenska Nemocnica a nie Patronka; vsak ajtak budu parkovat pri Vojenskej. Alebo sa mylim?
C.