OTÁČANIE AUTOBUSOV V AREÁLOCH FIRIEM
Dnes som išiel 92-kou na Paulinské (4850), bolo málo cestujúcich. Príjemne ma prekvapilo, že od Wolkswagenu-2 išla na Paulinské po tej priamej betónovej ceste (keď som tak išiel pred vyše rokom išla bez zastavenia okolo železničnej stanice).
Vnútorný transparent ukazoval "Paulinské" s prekliknutím na "zastávka je na znamenie", čo je dosť zaujímavé, keďže tam má v skutočnosti konečnú. Po vystúpení cestujúcich sa otvorili závory na tom podniku (asi SAS sa volá) a bus v ich areáli zaparkoval.
Parkovanie (tým pádom aj otočenie) autobusu MHD v oplotenom areáli súkromného podniku som si ešte všimol pri linke č. 57 na konečnej Stavivá.
Sú ešte nejaké iné takéto súkromné oplotené "obratiská" v Bratislave? Myslíte, že DPB si za otáčanie autobusov v ich areáloch platí alebo to má grátis?
Dnes som išiel 92-kou na Paulinské (4850), bolo málo cestujúcich. Príjemne ma prekvapilo, že od Wolkswagenu-2 išla na Paulinské po tej priamej betónovej ceste (keď som tak išiel pred vyše rokom išla bez zastavenia okolo železničnej stanice).
Vnútorný transparent ukazoval "Paulinské" s prekliknutím na "zastávka je na znamenie", čo je dosť zaujímavé, keďže tam má v skutočnosti konečnú. Po vystúpení cestujúcich sa otvorili závory na tom podniku (asi SAS sa volá) a bus v ich areáli zaparkoval.
Parkovanie (tým pádom aj otočenie) autobusu MHD v oplotenom areáli súkromného podniku som si ešte všimol pri linke č. 57 na konečnej Stavivá.
Sú ešte nejaké iné takéto súkromné oplotené "obratiská" v Bratislave? Myslíte, že DPB si za otáčanie autobusov v ich areáloch platí alebo to má grátis?
Sommelier
No, niekto v DPB rozhodol o tazkych dojazdoch trolejbusovych liniek t.j. 201 a 202 do vozovni. Uplne perfekt, dobre to je, vyuziva sa to a tak podobne.
Lenze
Ked sa clovek pozrie do cestovnych poriadkov, velmi lahko a jednoducho zisti, ze posledna 201 a 202 prichadzajuca na Cilizsku v uz pomerne neskorsich hodinkach (menovite 23:40 a nejake drobne +/-) uz ako dojazdove nejdu.
Je nejaky objektivny dovod preco nie ?