1. Je to tych 5,7 M Kc za kratky Citybus. Hmlovky, elektricku invalidnu plosinu (manualna tam je v zakladnej vybave), a dalsie tuningy v Bratislave nepotrebujete, resp. na ne nemate, tak o nich neuvazujte. Vy budte vo svojej situacii radi, ze dostanete zakladnu vybavu. Cestujucemu je srdecne u prdele, ci je autobus vybaveny hmlovkami alebo elektrickou plosinou. To zaujima len sotousov z DPB, ktori dodnes veria, ze je podstatnejsie to, co je "pod podlahou", nez to, co je v salone pre cestujucich, co je samozrejme blbost, cestujuci si sada na sedadla a posera po interieri, nesada si na skrinu motora a nepozera po tom, kde su hmlovky. Praha napriklad elektricke plosiny nema a nechybaju jej.
2. Staci mi napisat v ktorom roku a v ktorej casti Prahy si ten jedenast milionovy Citybus videl. Ja v Prahe zijem.
3. DPP je Praha, DPMP Presov alebo Pardubice (v tomto pripade to bol Presov), PMDP je Plzen a ine mesta zacinajuce na P v Ceskoslovensku nemaju vlastny dopravny podnik. Ked uz si nemylime DPB a DPMB, ze, tak si nebudeme ani DPP a DPMP.
4. Aj ked by sme sa nedopracovali k presnej cene Citybusu, tak dva kratke a tri dlhe dokopy stoja 44 milionov. Cize za pol miliardy by ste mohli mat cca 25 kratkych a 33 dlhych Citybusov. Ja viem, pol miliardy je vela, 25 kratkych a 33 dlhych nizkopodlaznych vozov zas nie je nic moc. Ale lacnejsie uz to nebude.
A tak este k tomu Presov. Tak to by ma uz vazne nenapadlo. Prosim Ta, napriek mojej scestovanosti a mozno decentne nadpriemernej inteligencii som toto nemal sancu identifikovat. ? Lebo DPMP moze byt Praha, Pardubice, Presov a mnoho dalsich krajskych aj okresnych miest. Sorry for it.
Aha. A ja sprosta som sa uz potesil, ze Bratislava bude mat nove vozy. A zdalo sa mi cuudne, ze som o tom nepocul, vies ?
Som si zamenil DPMP za DPB. No, ale v tom pripade, preco to kupuju v Slovenskych korunach ? Alebo to uz bol tvoj prepocet ?
no to je vazna haluz. Ja ti dokaz o tom, ze ta 11 milionova nalepka na kratokom citybuse bola neposkytnem, jednoducho mi musis verit.
No problem by som videl este v jednej veci: http://www.karosa.cz/_data/doc/czech/c_City12e3_c_12.doc
ked sa pozries sem a zistis, ze za tych 5,7 dostanes tak pojazdne nic. Verim tomu, ze ked si vyberies z veci na prani, tak sa ta cena moze pekne vysplhat. Priplatky su takmer sa vsetko. Hmlovky, invalidna plosina, lak, vnutorne BUSE, antena, kabina vodica a mnoho dalsich zalezitosti.
Tak teraz mam presne info: vyhlaskova cena v CR je 5.700.000 Kc za kratky Citybus, (v slovenskych peniazoch to je 7.410.000 Sk, cize som sa o milion sekol). Tj. ceny uz zas od minuleho roku o nieco vzrastli
Ale ono skutocne rok 2004 alebo rok 2005 nie je rok 2001! Citybusy isli s cenou prudko, ale prudko dole! A chlapce, pretri si oci, navstiv Prahu, a najdi mi jediny autobus, kde by za kratky Citybus bola uvedena cena 11 M Kc. Kratky Citybus stal v najdrahsich svojich casoch okolo 7,5 M Kc (co je tych tvojich 11 M, ale Sk!!!) a dnes sa uz ani nalepky s cenou na nove prazske nevylepuju, lebo ich cena klesla niekam k 4,5 M Kc cize cca 6 M Sk. Zdroj: presak info z DPMP Ci ich k tomu donutila konkurencia alebo co, to neviem. Kazdopadne Irisbus zlacnil skoro o polovicu.
To rozhodne. Lenze pri niekolko stokusovej zakazke sa da hovorit nielen o politickom aspekte a niekolko milionovych VSIMNYCH pre vedenie podniku. Rozhodne mozete vybojovat peknu zlavu pri kupe stovky busov (to je na sikovnosti managerov a z toho by som im provizie urcite priznal). Dalo by sa to riesit aj dlhodobymi kontraktmi so stabilnou cenou na dodavku busov na nasledujucich, neviem 10 rokov. Ale samozrejme za transparentnych a obojstranne vyhodnych a prijatelnych podmienok. Preco nie.
Preco sa za cele roky neinvestovalo do pravidelnej obnovy autobusov, ale v roku 1997 bol len jednorazovy nakup a potom nic? Ked neberiem do uvahy SORy.
Myslis Reanault / Karosa Citybus rok vyroby 2004 za cca 6 milionov ? Slovenskych korun ???
Chlapce nestiham si pretierat oci, lebo v roku 2001 nakupoval tieto vozy Prazsky dopravny podnik za 11 milionov Ceskych korun.
Ale je mozne, ze v subehu je akcia, mozno sa casom dostanu do Tesca ci Carrefouru.
50 % zlava...
Skus mi popisat zdroj tejto spravy.
Navratnost investicie do nizkopodlaznych vozov je neoddiskutovatelna (1997 - nakup tych 415 a 435), aj ked stoja o 4-6 milionov viac.
Nemal som tym na mysli nic ine ako strategicke a efektivne nakupovanie nizkopodlaznych vozof, kerych investicia sa vrati rychlo vdaka usetrenemu casu, menej nasratych dochodcov a podobnych nepodstatnych zalezitosti.
A nizkopodlazne vozy su vazne od 4 do 6 milionov drahsie oproti schodom do neba. To rozpatie som pouzil schvalne, nechcem tu s nikym viest rocne debaty ci 4 152 524,- ci 5 896 154,- Sk s DPH ci bez, s clom, sedadlami, hmlovkami a podobne. Ci Renault, ci Mercedes alebo cokolvek ci Slovenske alebo Azerbajdzanske.
Sommelier: Nizkopodlazne autobusy su o 4-6 milionov drahsie v porovnani S CIM? Minuly rok sa napriklad ponukal kratky (12-metrovy) Citybus za cca 6 milionov Sk. Takze konkretne ten je o sest milionov drahsi nie v porovnani s vysokopodlazakom, ale v porovnani s nezakupenim nicoho.
Budú mi chýbať staré dobré časy v Petržalke... ?
Zistil som, že zo zastávky Hrobákova sa dá teoreticky dostať na jeden prestup kamkoľvek v Bratislave s výnimkou Východného, čím sa vlastne Hrobákova stala najnapojenejšou zastávkou v meste, dokonca tromfla aj Hlavnú stanicu! ?
Skrátka, neefektívny systém v Petržalke je konečne pochovaný a s ním aj linky od všadiaľ všade... ?
Aj keď minimálne tú 92 si mohli odpustiť... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
1. Je to tych 5,7 M Kc za kratky Citybus. Hmlovky, elektricku invalidnu plosinu (manualna tam je v zakladnej vybave), a dalsie tuningy v Bratislave nepotrebujete, resp. na ne nemate, tak o nich neuvazujte. Vy budte vo svojej situacii radi, ze dostanete zakladnu vybavu. Cestujucemu je srdecne u prdele, ci je autobus vybaveny hmlovkami alebo elektrickou plosinou. To zaujima len sotousov z DPB, ktori dodnes veria, ze je podstatnejsie to, co je "pod podlahou", nez to, co je v salone pre cestujucich, co je samozrejme blbost, cestujuci si sada na sedadla a posera po interieri, nesada si na skrinu motora a nepozera po tom, kde su hmlovky. Praha napriklad elektricke plosiny nema a nechybaju jej.
2. Staci mi napisat v ktorom roku a v ktorej casti Prahy si ten jedenast milionovy Citybus videl. Ja v Prahe zijem.
3. DPP je Praha, DPMP Presov alebo Pardubice (v tomto pripade to bol Presov), PMDP je Plzen a ine mesta zacinajuce na P v Ceskoslovensku nemaju vlastny dopravny podnik. Ked uz si nemylime DPB a DPMB, ze, tak si nebudeme ani DPP a DPMP.
4. Aj ked by sme sa nedopracovali k presnej cene Citybusu, tak dva kratke a tri dlhe dokopy stoja 44 milionov. Cize za pol miliardy by ste mohli mat cca 25 kratkych a 33 dlhych Citybusov. Ja viem, pol miliardy je vela, 25 kratkych a 33 dlhych nizkopodlaznych vozov zas nie je nic moc. Ale lacnejsie uz to nebude.