Da sa nieco take , par veci sa uz tak kupilo, myslim ze nejake zdravotnicke zariadenia...ale to by bolo ako s metrom, ludia by zacali nadavat ze zase vsetko len BA a inde nic. ?
Keď už som písal o tých nákupoch nových autobusov, tak nevie niekto, či existuje možnosť obstarať autobusy prostredníctvom deblokácií ruského dlhu? Oplatí sa vôbec kupovať z Ruska autobusy? ?
Hmm, a ko to vidíš s tou trolejbusovou tratou na Dlhé Diely? Tá trat bude vlastne začínat pod kopcom a končit na kopci? Nebude to rekordne najkratsia samostatna trat na svete ? Kolko bude mat 2 km? ?
možno 32 zachovajú, alebo budú duobusy stačiť nahradiť aj linku 32, aj tak má dlhé intervaly. Linku 32 určite celú nemôžu zrušiť, druhá vec je v akej bude podobe
Zaujala ma tá možnosť bezhotovostne si dobíjať čipovú kartu, teda predlžovať si platnosť električenky pomocou platobnej karty. Nápad nie je zlý, ale ako to bude v praxi? Lebo predpokladám, že to nebude fungovať tak, že strčím čipovú kartu do bankomatu a z účtu mi to strhne sumu. Chýba mi tam prepojenie platobná karta-čipová karta. To by museli byť spolu ako jeden produkt.
Tiez nechapem, preco by nemohli investovat 5-6 automatov na bankovky, hlavne na letisku, v pristave, na AS alebo na Hlavnej stanici ci na stanici v Petrzalke .. su pod kamerovym dohladom a su tam aj policajne zlozky .. [aspon dufam, ze sa tam aspon ukazu .. :D]
KiBEL: Lenže ono sa mieni kupiť iba 6!!!!! duobusov..A to je na 700 000 ľudí (ktorí sa nachádzajú cez prac. deň v BA) neskutočne málo!!!! Ako niekto napísal do diskusie na sme: v BA je strašná MHD!
Ad automaty na lístky: v tom článku v SME sa opäť DPB snaží vysvetliť ako sa to nedá, nikdy sa to nedalo a nikdy sa to tak nerobilo...
Aspoň v centre mesta tie automaty na bankovky spraviť mohli...
Veď aj vo Wien sú automaty na bankovky a EURO tam už majú!
Tak neviem o čom v DPB točia! Ešte nikto nevie čo bude v r.2009 a už sa na to vyhovárajú....
Nakoniec aj 5 alebo 10 EUR bankovkou by sa mohlo dať platiť v pohode..
Myslim, ze DPB z usetrenych penazi za vozokilometre by mohol zacal kupovat nove klbaky ... ale to je len dohad .. konec koncov kupuje nove kombinove trolejbusy ...
Nedávno som pozeral stránky výrobcu autobusov Solaris a všimol som si, že začali vyrábať aj verziu CNG. http://www.solarisbus.pl/english_site/sol_bus.html
Podľa tohto: http://www.solarisbus.pl/deutsche/referencje_dostarczono.html
by sa zatiaľ jediný takýto autobus mal nachádzať v DP Košice. Vie niekto o ňom niečo viac? Nebol by vhodným typom aj pre DPB? Myslím, že by sa nemali len prerábať staré Karosy, ale aj kupovať nové vozidlá. ?
Zaujímavé je, že košický DP má už 37 solarisov. Ako je možné, že tam sa investuje do poriadnych nových autobusov a Bratislava je schopná obstarať len pár SOR-ov a urobiť pár GO, resp. prestavieb na CNG. ? Mne osobne sa solarisy veľmi páčia ❤ a je len škoda, že nejazdia aj tu. Akosi sa mi zdá, že tento výrobca autobusov je na okraji záujmu DPB a pritom napr. tiež vyrába autobusy MIDI (ale asi sú drahšie ako SOR). ?
Kedy sa najbližšie dočkáme nových autobusov (nie midi, ale 12, 15 alebo 18 m)?
KiBEL