Reply on: papuca #47129:
uplny a totalny suhlas. ale o komunikacii dpb, resp. jej neexistencii by sa dalo rozpravat (popisat) vela. je ale dobre, ze aj tu sa deju pomale ale iste zmeny. vodici uz nie su taki hulvati ako kedysi, obcas ma to sameho prekvapi. na konecnej si sofera uz nezmylite s bezdomovcom. niektori su dokonca ochotni podat informacie bezradnym turistom... takze klobuk dole pred jedincami, co podniku robia dobre meno, alebo napravaju to zle.
mimochodom, minule som videl v 61 na dvierkach vodica cedulku SORRY, WE DON'T SELL TICKETS... aj to je podla mna pozitivne, i ked by pozitivnejsie bolo, keby cudzinec vystupivsi na letisku mal sancu si tie listky kupit aj inde ako v automate. len malo britov si totiz so sebou donesie pri prvej navsteve slovenska dost slovenskych minci, aby si mohli kupit listok na autobus... mozno by sa tu dal vyuzit infostanok mesta (ale to by musel byt otvoreny dlhsie ako do siestej vecer)...
hroch